کد خبر : 18710
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 11:49
-

معاون فرماندارشادگان خبر داد

معاون فرماندارشادگان خبر داد

معاون فرماندارشادگان: پروتکل های بهداستی کنکورامسال درشادگان باید رعایت شود   به گزارش خبرنگارمادر جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان به ریاست سعید جنامی معاون فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء با محوریت کنکور سراسری ۹۹ در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شادگان برگزار شد.   سعید جنامی معاون فرماندار شادگان در

معاون فرماندارشادگان: پروتکل های بهداستی کنکورامسال درشادگان باید رعایت شود

 

به گزارش خبرنگارمادر جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان به ریاست سعید جنامی معاون فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء با محوریت کنکور سراسری ۹۹ در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شادگان برگزار شد.

 

سعید جنامی معاون فرماندار شادگان در این جلسه ضمن آرزوی توفیق و قبولی برای کلیه داوطلبان این شهرستان،گفت:کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط شهرستان  باید همکاری و تمهیدات لازم در جهت برگزاری  کنکور سراسری ۹۹  با اداره آموزش و پرورش شهرستان فراهم نمایند.

لازم به ذکر است : رعایت کامل دستورالعمل ها، فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی به منظور مراقبت از سلامت داوطلبین شرکت کننده ، ضدعفونی کردن حوزه های برگزاری آزمون،تهیه پکیج بهداشتی برای داوطلبان ،لزوم همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت برگزاری کنکور سراسری و… از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است؛ یک هزار و ۸۴۲ داوطلب  شهرستان شادگان در کنکور سراسری ۹۹ در مورخ ۲۹ ،۳۰، ۳۱ مرداد ماه و یکم شهریور ماه سالجاری  در ۵  گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

خبرنگاراعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.