کد خبر : 18725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 3:36
-

معاون سپاه خوزستان: امروز شاهد ذلیل‌شدن آمریکا هستیم

معاون سپاه خوزستان: امروز شاهد ذلیل‌شدن آمریکا هستیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: آمریکا با تمام امکانات به جنگ با تفکر امام راحل می‌آمد ولی امروز شاهد هستیم آمریکا در حال ذلیل شدن است. جشنوار مالک اشتر سپاه دزفول با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و فرمانده سپاه دزفول و بسیجیان در حسینیه ثارالله این شهر با

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: آمریکا با تمام امکانات به جنگ با تفکر امام راحل می‌آمد ولی امروز شاهد هستیم آمریکا در حال ذلیل شدن است.

جشنوار مالک اشتر سپاه دزفول با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و فرمانده سپاه دزفول و بسیجیان در حسینیه ثارالله این شهر با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در این جلسه اظهار داشت: پایگاه بسیج خوب یعنی در جمع کثیری از پایگاه‌های مقاومت اول شدن؛ پایگاه مقاومت پادگان نیست پایگاه مقاومت یک جمع از بهترین خوب‌هاست که قصد دارند سکان کشتی را به حرکت در بیاورند.

وی با بیان اینکه فرمانده حوزه مقاومت موفق، معاونین موفق دارد، افزود: پرهیز از تعصب‌های قومیتی در انتخاب برترین‌ها به شایسته گزینی ختم می‌شود؛ فرمانده‌های حوزه‌های شهری، روستایی و عشایری فرمانده پایگاه شایسته داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: آمریکا با تمام امکانات به جنگ با تفکر امام راحل می‌آمد ولی امروز شاهد هستیم آمریکا در حال ذلیل شدن است. دنیای غرب که به دنبال افول ایران بود، در حال حاضر افول آمریکا را شاهد است.
وی با اشاره به شجاعت رزمندگان لشکر هفت ولیعصر دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: روحیه جهاد و استقامت رزمندگان در سیل هجوم موشکباران، خمپاره و… الگوی بدیع در مقامت را نشان داد.

در ادامه سید عادل عالمشاه دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان دزفول درباره فرایند جشنواره اظهار داشت: تیم‌های تخصصی در هرمعاونت از سپاه برای بررسی و ارزیابی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین تشکیل شد.

وی به شعار جشنواره مالک اشتر اشاره و افزود: شعار این جشنواره به نام شهید قاسم سلیمانی است، شجاعت، توکل، بصیرت، توسل، مردمی، جهادی شعار این جشنواره است.

عالمشاه گفت: اهداف جشنواره در چهار مقطع از جمله معرفی الگوهای سازمانی برای حرکت جهادی و الگوی سازی، ترمیم و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریت‌های امدادی، ارتقاء سطح خودآمادگی و خودارزیابی در عملکرد سازمان و نیز پیدا کردن معایب و رفع آنها و توسعه شایستگی سازمان همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی و پاسداری است.

وی در ادامه عنوان کرد: جشنوار مالک اشتر در هفت سطح از جمله در سطح معاونت‌ها، حوزه‌های سپاه، پایگاه‌های مقاومت، شعبه پایگاه‌ها و حوزه‌ها، واحدهای دانش آموزی حلقه‌های صالحین و حلقه‌های سرگروه‌ها ارزیابی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.