کد خبر : 24587
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 4:50
-

مشکل آب‌رسانی به ۵ روستای فاقد شبکه آب‌رسانی در شهرستان رامشیر برطرف می‌شود

مشکل آب‌رسانی به ۵ روستای فاقد شبکه آب‌رسانی در شهرستان رامشیر برطرف می‌شود

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در شهرستان رامشیر ۸ روستا فاقد شبکه آب‌رسانی بودند که هم اکنون تعداد این روستاها به ۵ روستا رسیده است. ابراهیم متینیان در حاشیه آئین کلنگ‌زنی طرح آب‌رسانی به روستای چای عوفی در رامشیر، اظهار داشت:پروژه آب‌رسانی به روستای چای عوفی بخش مشراگه شهرستان رامشیر در طول

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در شهرستان رامشیر ۸ روستا فاقد شبکه آب‌رسانی بودند که هم اکنون تعداد این روستاها به ۵ روستا رسیده است.

ابراهیم متینیان در حاشیه آئین کلنگ‌زنی طرح آب‌رسانی به روستای چای عوفی در رامشیر، اظهار داشت:پروژه آب‌رسانی به روستای چای عوفی بخش مشراگه شهرستان رامشیر در طول ۱۲ کیلومتر شبکه آب‌رسانی-توزیع آب و منبع آب ۵۰ هزار لیتری و کلنگ زنی شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر افزود: این پروژه با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان تکمیل می‌شود و آب پس از ۴۲ سال پس از انقلاب اسلامی به سومین روستای فاقد شبکه آب‌رسانی در شهرستان رامشیر می‌رسد.

متینیان با اشاره به کاهش روستاهای شبکه آب‌رسانی آب در رامشیر بیان کرد: در شهرستان رامشیر ۸روستا فاقد شبکه آب‌رسانی بودند، هم اکنون تعداد این روستاها به ۵ روستا رسیده است .

وی بیان کرد: جهت آب‌رسانی به سایر روستاهای فاقد شبکه آب‌رسانی شهرستان رامشیر با استفاده از ظرفیت های بنیاد برکت و قرارگاه خاتم النبیاء یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.