کد خبر : 32086
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 10:27
-

اخبار شادگان

مشارکت ۱۰ مدرسه شادگان در مانور سراسری زلزله و ایمنی

مشارکت ۱۰ مدرسه شادگان در مانور سراسری زلزله و ایمنی
با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور و شهرستان شادگان آموزش‌های امداد و نجات ضرورت دارد که در این ارتباط این جمعیت گام‌های موثری برداشته است.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد : مشارکت ۱۰ مدرسه شادگان در مانور سراسری زلزله و ایمنی

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی بصورت نمادین در ۱۰ مدرسه شادگان برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما ، عبدالغنی امیدی صبح امروز در حاشیه زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور و آمادگی در برابر زلزله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اجرای این مانور، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های سریع در برابر آن، آشنایی دانش آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن است.

 

 

وی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مانور ایمنی و تاب آوری در برابر حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی است که در آموزشگاه‌های شهرستان شادگان برگزار می‌شود و نتیجه بخش است.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان ادامه داد : با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور و شهرستان شادگان آموزش‌های امداد و نجات ضرورت دارد که در این ارتباط این جمعیت گام‌های موثری برداشته است.

 

 

امیدی در پایان گفت: این مانور با مشارکت و با حضور فرمانداری ، آموزش و پرورش ، هلال‌احمر ، آتش‌نشانی ، نیروی انتظامی ، سپاه ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شرکت آبفا، اتفاقات شرکت گاز و با همکاری مدیریت و کارکنان و دانش آموزان مدارس این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.