کد خبر : 29049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 8:02
-

کار آفرین برتر خوزستان بیان کرد:

مصطفی شکیبافر

مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند

مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند

کار آفرین برتر خوزستان :   مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند کار آفرین برتر خوزستان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند. وسام شلتوکی بمناسبت ۶ مردادماه روز کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه

کار آفرین برتر خوزستان :

 

مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند

کار آفرین برتر خوزستان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال نقشی مهم و اساسی دارند.

وسام شلتوکی بمناسبت ۶ مردادماه روز کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار ما ، با اشاره به اینکه نگاه به آموزش های فنی و حرفه ای نگاه درستی است ، اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه اشتغال نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری دارد.

 

وی با بیان اینکه توانمند سازی و مهارت آموزی به جوانان گام نخست برای ورود به بازار کار و رفع مشکل بیکاری و اشتغال است، بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند به عنوان بازویی توانمند برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری مورد استفاده قرار گیرد.

شلتوکی با تاکید بر لزوم بهره مندی زنان از دوره های آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای و اجرای دوره های آموزشی مخصوص بانوان، تصریح کرد: امروز به دلیل مشکلات اقتصادی و نیاز خانواده ها به درآمد بیشتر دوره هایی برای بانوان در مراکز فنی و حرفه ای باید آموزش داده شود که خروجی آن در اشتغال قابل لمس باشد و به کاهش هزینه های معیشتی آنها و کمک به اقتصاد خانوار از طریق ایجاد اشتغال منجر شود.

کار آفرین برتر خوزستان در پایان ، یکی از چالشهای اجتماعی و فرهنگی را نبود مهارت در بین جوانان دانست و گفت: با ترویج و گسترس مراکز آموزشی و توسعه مهارتهای مختلف می توان معضل بیکاری را به حداقل رساند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.