کد خبر : 2359
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 18:05
-

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان: دهه کرامت اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر است

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان: دهه کرامت اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر است

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان: دهه کرامت اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر است حجت الاسلام همت پور، دهه کرامت را اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر دانست و گفت: لازم است تا برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و دینی بیش از پیش از ظرفیت شهرداری اهواز بهره مند شویم. به گزارش

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان:
دهه کرامت اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر است

حجت الاسلام همت پور، دهه کرامت را اوج تعامل دستگاه های فرهنگی با یکدیگر دانست و گفت: لازم است تا برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و دینی بیش از پیش از ظرفیت شهرداری اهواز بهره مند شویم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، «حجت الاسلام مرتضی همت پور»، در دیدار با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز، ضمن تبریک دهه کرامت، از همکاری معاونت فرهنگی شهرداری با کانون های مساجد در برگزاری برنامه های دهه کرامت تقدیر کرد و گفت: لازم است از برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و دینی بیش از پیش از ظرفیت شهرداری اهواز بهره مند شویم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان،با بیان اینکه برنامه های متنوعی جهت برگزاری در دهه کرامت تدارک دیده شده، افزود: یکی از دستگاه های محوری که در برگزاری برنامه های این دهه مشارکت داشته شهرداری ها هستند و در اهواز با همکاری و مساعدت معاونت فرهنگی شهرداری اهواز نقش بسزایی در حمایت از مساجد و جشن های دهه کرامت داشته است.

وی تصریح کرد: محوریت برنامه های دهه کرامت شعار «خدمت کریمانه مهربای به رسم اهل بیت (ع) است که در برگزاری همه جشن ها و برنامه های این ایام باید مدنظر قرار گیرد.

همچنین سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز، به برگزاری جشن های دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت از (۱۳ تا ۲۳ تیر) جشن هایی در مناطق و مختلف اهواز برگزار می شود.

وی ابراز کرد: این جشن ها در مسجد صاحب الزمان (عج) علی آباد، مسجد امام امام علی (ع) زرگان، مسجد الرسول (ص) ملاشیه، مسجد امام خمینی (ره) شهرک رزمندگان، مسجد امام هادی (ع) کوی علوی، مسجد امام حسن (ع) حصیرآباد، مسجد امام رضا (ع) کوی آل صافی، مسجد امام جعفر صادق چنیبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

احمدرضا درخشان، اضافه کرد: استقبال از خادمین حرم آستان قدس رضوی و حرم حضرا معضومه (س)، جشن روز دختر، جشن های شاد و مفرح و آموزنده در مساجد محوری مناطق مختلف شهرداری، دو جشن محوری در غرب و شرق اهواز و … از جمله این برنامه ها هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.