مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: فوتبال امروز دادزن و شلوغ کن می‌خواهد

تهران- شبکه خبری خوزستان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: فوتبال ما به مربی و بازیکنی نیازی ندارد بلکه کسی را می‌خواهد که بازی را برای یک تیم دربیاورد.

کد خبر : 36324
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 21:20
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: فوتبال امروز دادزن و شلوغ کن می‌خواهد

به گزارش شبکه خبری خوزستان، هدایت یزدی دوشنبه شب در گفت وگویی با اشاره به اتفاقات بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما یکی از تیم‌های لیگ برتری است ما برای تیم خودمان و سایر تیم‌ها احترام قائل هستیم و انتظار داریم قانون برای همه یکسان باشد.

وی ادامه داد: جای سوال دارد چرا افشین پیروانی در جلسه هماهنگی حضور نیافت، اگر به بازی دقت کنید خواهید دید که سوت‌های داوری در نیمه اول و دوم با هم فرق داشت و این مسایل را نباید به همین راحتی پشت سرگذاشت. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان یادآور شد: در بازی با استقلال برای ما پنالتی گرفته نشد، در بازی پیکان هم همینطور بود و امروز به این باور رسیدیم که فوتبال به افرادی نیاز دارد که شلوغ کنند. فوتبال ما مدیر، مربی و بازیکن نمی‌خواهد کسی را لازم دارد که به اصطلاح بازی را برای یک باشگاه در بیاورد.

یزدی گفت: ما فوتبالی را بازی می‌کنیم که دوست و دشمن از ما تعریف می‌کنند، سه بار از زمین و استادیوم بازدید میدانی شد اما چرا دو ساعت مانده به شروع بازی، چمن باید کوتاه شود. این مساله هم زمانی اتفاق افتاد که یحیی گل‌محمدی وارد زمین شد و گفت چمن بلند است و آقایان هم دستور دادند کوتاه شود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل