کد خبر : 26980
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 9:13
-

حرکت سریع هندیجان به سمت قرمز شدن ۳ مورد بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهداء

حرکت سریع هندیجان به سمت قرمز شدن ۳ مورد بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهداء

در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شهداء بستری شده و بیماران کرونایی که به صورت سرپایی ویزیت و مراقبت میشوند درحال افزایش است. دید و بازدیدهای خانوادگی در عید نوروز، برگزاری مراسمات و تجمعات جوانان در دو هفته گذشته مهمترین دلایل این افزایش است. 

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان خبرداد: حرکت سریع هندیجان به سمت قرمز شدن۳ مورد بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهداء هندیجان

به گزارش خبرنگارما دکتر داود رئیسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شهداء بستری شده و بیماران کرونایی که به صورت سرپایی ویزیت و مراقبت میشوند درحال افزایش است. دید و بازدیدهای خانوادگی در عید نوروز، برگزاری مراسمات و تجمعات جوانان در دو هفته گذشته مهمترین دلایل این افزایش است.

وی افزود: هفته پیش رو بسیار تعیین کننده خواهد بود که عدم رعایت دستورالعملها و ادامه دید و بازدیدها میتواند شهرستان را به سمت قرمز شدن پیش ببرد، توصیه جدی میکنیم که با توجه وضعیت خطیری که در شهرستان وجود دارد جهت قطع زنجیره ابتلا به کرونا که در میان خانواده ها در جریان است، از دید و بازدیدهای خانوادگی به طور جدی پرهیز شود.

 

دکتررئیسی اظهارکرد : رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عدم برپایی مراسمات و تجمعات، پرهیز از دورهمی های خانوادگی حتی با فامیل درجه یک از دیگر اقدامات مهم در این ایام میباشد. توصیه میکنیم مردم از منزل خارج نشوند و در شرایط خروج ضروری حتماً ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند، به مراکز پر ازدحام و شلوغ نروند و مرتبا دست‌های خود را با صابون یا الکل ضدعفونی کنند. مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان در پایان از جوانان نیز تقاضا میکنیم در مدت پیش رو از تجمعات دوستانه پرهیز کنند تا ناخواسته ناقل بیماری به اعضاء خانواده خود نباشند.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.