کد خبر : 35078
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 20:10
-

حوادث

فارس

ماجرای مرگ توریست آلمانی در باغ‌ملک چه بود؟

ماجرای مرگ توریست آلمانی در باغ‌ملک چه بود؟
این توریست‌ که حدود ۵۷ سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می‌شود که در همان لحظه با یک خودرو برخورد می‌کند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: این توریست‌ که حدود ۵۷ سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می‌شود که در همان لحظه با یک خودرو برخورد می‌کند.

 

 

سید حکمت الله موسوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، مرگ یک توریست آلمانی در مسیر رفتن به سمت امامزاده عبدالله باغ ملک، اظهار کرد: این توریست به همراه دو نفر دیگر از مرز آذربایجان غربی وارد کشور شدند و از روز گذشته وارد اهواز شدند و امروز اهواز را به سمت باغملک ترک می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه این سه توریست از طریق جاده رامهرمز- دو راهی اسلام آباد به سمت باغملک حرکت کرده‌اند، افزود: در بین راه یکی از توریست‌ها به نام جورج کمپه که حدود ۵۷ سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می‌شود.

 

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از همراهان توریست فوت شده، گفت: جورج کمپه که سابقه انجام عمل باز قلب دارد پس از بهم خوردن تعادلش و خوردن بر روی زمین به قسمت دیگر جاده پرت شده و با خودروی عبوری پراید برخورد می‌کند.

 

 

موسوی با بیان اینکه ظاهراً ضربه پراید به این شخص محکم نبوده، عنوان کرد: به نظر می‌رسد جورج پیش از برخورد با پراید سکته کرده و فوت می‌شود.

 

 

وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی و پیگری علت حادثه، بیان کرد: اکنون دو توریست دیگر تا انجام مراحل قانونی فرد فوت شده و تعیین تکلیف جنازه در هتل پارس اهواز اسکان داده شدند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.