کد خبر : 19882
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 21:52
-

لباس عربی نماد هدیه دادن نیست

لباس عربی نماد هدیه دادن نیست

بهتر نیست که محرومیت و مظلومیت مردم خوزستان و بیکاری جوانان و وجود شرکت های نفتی و آلایندگی محیط زیستی را تمثال و نماد ساخت و تقدیم ریاست قوه مقننه کرد تا شاید فکری به حال خوزستانیها کنند؟

______________________________

لباس عربی نماد هدیه دادن نیست
______________________________

✍🏻 به قلم: نبی نیسی

 

هدیه دادن کار پسندیده ایی است که از روی مهر و محبت انجام میشود اما کمی هم به خود بیاییم و به هدیه دادنمان انگیزه و اعتبار بدهیم.چیزی را هدیه دهیم که برای شخص گیرنده مفید و مطلوب باشد.آقای پوتین رییس جمهور روسیه وقتی به ایران آمدند به مقام معظم رهبری قرآن هدیه دادند چرا که میدانستند رهبر انقلاب هم به قرآن اعتقاد داشت و هم ارزش خود هدیه نزد گیرنده والاست.اما اینکه ما بیاییم یک چفیه و لباس عربی به شخصی اهدا کنیم که نه به آن اعتقاد دارد و نه فایده ایی برای آن شخص دارد چندان قابل قبول نیست.

 

 

 

 

احمدی نژاد را لباس عربی دادیم، زمان سیل جناب شمیل پور امام جمعه سابق شهرستان دشت آزادگان سر آقای محسن رضایی چفیه و عگال گذاشتند (البته بنده خدا رضایی نمیتوانستند سر خود را تکان دهند چون میترسیدند عگال از سر مبارکشون بیفتد) حاج مجید ناصری نماینده شهرستان شادگان (فلاحیه) لباس عربی را تقدیم آقای قالیباف کردند!

 

آیا با اینکار در این شرایط بد اقتصادی و مدیریتی خوزستان، داریم فرهنگ مردم خودمان را نشر میدهیم یا مهمانوازی می کنیم؟

 

درست است خوزستان در زمینه ی مهمانوازی شهرت دیرینه دارد اما آیا الان وقت چنین هدیه دادن است یا وقت آشکار کردن حقایق نهفته و پنهان حق خوری مردم که از مسولین عالی رتبه صورت میگیرد ؟؟

 

بهتر نیست که محرومیت ومظلومیت مردم خوزستان و بیکاری جوانان و وجود شرکت های نفتی و آلایندگی محیط زیستی را تمثال و نماد ساخت و تقدیم ریاست قوه مقننه کرد تا شاید فکری به حال خوزستانیها کنند؟

امیدواریم که قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در روز جمعه نماد درد منطقه و مظلومیت جوانان را تقدیم قالیباف کنند تا با توجه به پتانسیل های موجود،راه حل اساسی برای رفع کمبودها،بیکاری،عمران بهتر و……. اندیشه شود.

 

🌴وسلام علیکم و رحمه الله🌴
📲۰۹۳۶۰۰۲۳۸۵
۱۳ شهریور ۹۹

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.