کد خبر : 21433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 7:58
-

قرارگاه خاتم ۲۰ هزار میلیارد ریال زیرساخت در منطقه “اروند” ایجاد می‌کند

قرارگاه خاتم ۲۰ هزار میلیارد ریال زیرساخت در منطقه “اروند” ایجاد می‌کند

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه، این سازمان قرارداد ۲۰ هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد کرده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد اروند ، موعود شمخانی اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه این

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه، این سازمان قرارداد ۲۰ هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد کرده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد اروند ، موعود شمخانی اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه این سازمان قرارداد ۲۰ هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد کرده است.

وی افزود: این تفاهمنامه برای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب، احداث پل‌های شهرهای آبادان و خرمشهر، بهسازی معابر شهری و ساحل سازی کارون منعقد شده و از هفته آینده این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز می‌کند.

شمخانی گفت: متاسفانه اکثر پروژه‌های عمرانی در آبادان به دلیل ناتوانی شهرداری این شهر متوقف شده و هفته آینده با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات احداث معابر شهری در فازهای یک تا چهار ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و فاز ۲ امیرآباد آغاز می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشکل اساسی آبادان در حوزه معابر افزود: برای رفع این مشکل در آبادان ۶ طرح در نظر گرفته شده که تاکنون این طرح‌ها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند. اگر شهرداری ضعف اجرایی نداشت درصد پیشرفت پروژه ها به مراتب بیشتر بود و مردم آن را لمس می‌کردند و رضایتمندی آنها به مراتب بیشتر بود.

شمخانی افزود: برای به سرانجام رساندن طرح‌های مذکور تفاهم‌نامه‌ای با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با قرارگاه خاتم‌الانبیاء منعقد شده است. این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال علاوه بر آن تفاهم نامه نیز برای لکه‌گیری آسفالت سطح شهر در نظر گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.