کد خبر : 21831
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 9:56
-

فوری | کشف و پلمپ انبار احتکار لاستیک خودروی سنگین در استان خوزستان

فوری | کشف و پلمپ انبار احتکار لاستیک خودروی سنگین در استان خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از شناسایی مقدار زیادی لاستیک خودروی های سنگین احتکار شده در یکی از انبارهای استان خوزستان خبر داد

فوری | کشف و پلمپ انبار احتکار لاستیک خودروی سنگین در استان خوزستان

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس کل دادگستری خوزستان از شناسایی مقدار زیادی لاستیک خودروی های سنگین احتکار شده در یکی از انبارهای استان خوزستان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش رسیده از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودرو سنگین در یکی از شهرهای استان کرده بودند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی خوزستان قرار گرفت که این افراد اقدام به جذب لاستیک کرده تا بین متقاضیان واجد شرایط توزیع کنند ولی با توجه به وضعیت حساس اقتصادی متاسفانه این لاستیک ها را توزیع نکردند و اقدام به احتکار آنها و فروش لاستیک ها با قیمت آزاد نمودند.

 

وی افزود: پس از بررسی و دستورات لازم ضمن شناسایی محل نگهداری لاستیک ها آنها را کشف و ضبط گردید و یکی از متهمین اصلی به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دستگیر و در بازجوی صورت گرفته به فروش خارج از مجوزات ارائه شده اقرار کرد و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شد.

 

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه اظهار داشت: دستگیری کلیه مرتبطین و همچنین دلالان و خریداران کالای مربوطه، در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرادی تصریح کرد: اشخاصی که مسئول نظارت بر حسن انجام توزیع کالا توسط متهمین بوده اند و در این امر اهمال کرده و زمینه ساز ورود خسارت به اموال بیت المال شده اند نیز در این پرونده تحت پیگرد قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه مبارزه قاطع با اخلال گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد، و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت به دادگستری خوزستان با ارائه مستندات گزارش و اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.