کد خبر : 16899
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 3:35
-

فرمانده سپاه ‌خوزستان: آب هنوز به غیزانیه ‌نرسیده / برای اجرای سریع‌تر ‌پروژه آماده کمک هستیم

فرمانده سپاه ‌خوزستان: آب هنوز به غیزانیه ‌نرسیده / برای اجرای سریع‌تر ‌پروژه آماده کمک هستیم

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه آب هنوز به غیزانیه ‌نرسیده است، گفت: عملا کار خاصی در اینجا صورت نگرفته است. سردار حسن شاهوارپور در بازدید از بخش غیزانیه اظهار داشت: تا الان فاز اول به اتمام رسیده اما عملا اتفاق خاصی رخ نداده اما مسئولان آبفا استان خوزستان قول داده‌اند آب تا شنبه آینده

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه آب هنوز به غیزانیه ‌نرسیده است، گفت: عملا کار خاصی در اینجا صورت نگرفته است.

سردار حسن شاهوارپور در بازدید از بخش غیزانیه اظهار داشت: تا الان فاز اول به اتمام رسیده اما عملا اتفاق خاصی رخ نداده اما مسئولان آبفا استان خوزستان قول داده‌اند آب تا شنبه آینده آب وارد شبکه آب می‌شود.

وی در ادامه افزود: فاز دوم که ۲۸ کیلومتر خط لوله انتقال آب است باید سریعا توسط ارگان‌های مربوطه مثل وزارت نیرو، سازمان آبفا استان خوزستان و استانداری که وظیفه‌شان است به بهره‌برداری برسد و آبرسانی به غیزانیه کوچک هرچه سریع‌ترانجام گیرد همچنین سپاه و وزارت نیرو در پیشبرد سریعتر این پروژه کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) با بیان این که در بعضی از بخش های منطقه غیزانیه برای آب مصارف خانگی، امور دامپروری و مصارف شستشوی از تانکر یکسان استفاده می‌کنند تصریح کرد: ما برای حل این موضوع تانکرهایی را در نظر گرفته‌ایم و تحویل مددجویان کمیته امداد داده‌ایم تا آب برای مصارف شرب و دامپروری جداسازی شود.

شاهوارپور گفت: تابستان در حال نزدیک شدن است و هوا درحال گرم شدن است ضرورت است که هرچه سریع‌ترآبرسانی به کل منطقه غیزانیه صورت بگیرد و همچنین این نکته را باید ذکر کرد که مردم این روستا دامپروری ، کشاورزی می‌کنند اگر این مشکل سریع حل نشود مهاجرت به حاشیه شهرها را ناشی می‌شود و حاشیه نشینی در اطراف شهرها زیاد می‌شود و روستاها خالی از سکنه می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.