کد خبر : 23188
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 4:49
-

فرمانده بسیج آبادان: شناسایی سریع افراد مبتلا یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی است

فرمانده بسیج آبادان: شناسایی سریع افراد مبتلا یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کنترل کرونا یک طرح ملی و در ۶ کمیته با محوریت محله است که با شناسایی سریع افراد مبتلا کنترل را راحت می‌کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ شاپور احمدی در جلسه‌ی ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا، با تبریک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کنترل کرونا یک طرح ملی و در ۶ کمیته با محوریت محله است که با شناسایی سریع افراد مبتلا کنترل را راحت می‌کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، سرهنگ شاپور احمدی در جلسه‌ی ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: این طرح خلاصه نتایج و تجربیات آزمون و خطا در سطح کشور و در رده‌های مختلف برای مقابله و کنترل ویروس کرونا است.

وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر مشارکت همگانی و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌ها طراحی شده و قابلیت اجرا دارد. لذا بایستی تمام اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس بر روی اجرای موفق آن که حاصل یک اجماع نظر کلی است، تمرکز کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان داشت: بایستی یک الزام قانونی برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شود و لذا این کار بایستی در قالب ستاد بحران انجام شود تا علاوه بر لازم الاجرا بودن اجرای دستورالعمل‌ها در صورت تمرد با دستگاه‌های کم کار بتوان برخورد قانونی کرد.

وی تصریح کرد: در کمیته‌های تشکیل شده ۶ سطح سازماندهی در کشور تعیین شده که بر این مبنا ساماندهی این کمیته‌ها در شهرستان آبادان توسط فرماندار انجام می‌شود.

سرهنگ احمدی، با تاکید بر تشکیل جلسات مشابه در اروندکنار و بخش مرکزی (چوئبده و روستاها) توسط بخشداران به منظور تشکیل کمیته‌های یاد شده، اظهار داشت: در محلات مسئولیت کمیته‌ها بر عهده‌ی فرماندهان پایگاه‌های بسیج است که اینها بایستی کمیته‌های محلی خود را تشکیل دهند.

وی گفت: از آنجائی که قرار است کیت‌های تست سریع کرونا در اختیار دانشکده آبادان قرار گیرد لذا شناسایی افراد بیشتر و به طور حتم با آمار بالاتری از مبتلایان روبرو خواهیم شد لذا به مراقبت بیشتر از این افراد و راه اندازی نقاهتگاه نیاز داریم. این کار با همکاری بسیج جامعه ی پزشکی و دانشکده علوم پزشکی آبادان به انجام می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.