کد خبر : 7669
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 14:04
-

فراموشی رسانه ها و مسئولین!

فراموشی رسانه ها و مسئولین!

یک اتفاق بسیار نادر نعیم رویضی آتش نشان کوت عبدالله که با هزینه شخصی به بیمارستان رفت و خود را مداوا کرد! به گزارش شبکه خبری خوزستان،یکی از پرسنل آتش نشانی شهرستان کارون که بعد از انجام یک عملیات آتش نشانی در ۲۰ آبان ماه به یک ماموریت اعزام می شود که در حین ماموریت

یک اتفاق بسیار نادر نعیم رویضی آتش نشان کوت عبدالله که با هزینه شخصی به بیمارستان رفت و خود را مداوا کرد!

به گزارش شبکه خبری خوزستان،یکی از پرسنل آتش نشانی شهرستان کارون که بعد از انجام یک عملیات آتش نشانی در ۲۰ آبان ماه به یک ماموریت اعزام می شود که در حین ماموریت با درگیری تعدادی افراد ناشناس از ناحیه دست آسیب می بیند و از ناحیه دست دچار شکستی می شود.

این درحالی است که نعیم رویضی بدون کمک از شهرداری کارون و با هزینه شخصی به پزشک مراجعه می کند و خود را مورد معالجه قرار می دهد ، و اکنون بعداز گذشت ۴ روز از آن حادثه هیچ یک از رسانه ها از این پرسنل آتش نشان خبری منتشر نکرده اند و هیچ یک از مسئولین هم برای دیدار با نامبرده اقدام ننموده اند ،لذا انتظار می رود ابتدا شهردار کارون بعنوان مسئول مستقیم و اعضاء شورای شهر به همراه مسئولین استانی از نامبرده عذر خواهی نمایند و جهت تجلیل از این پرسنل مراتب سپاس و همدری را به عمل آورند.

در این بین هم اکنون ایشان از ناحیه دست دچار احساس درد و اسب جدی دارد و نیاز به طول درمان و مراقبت پزشکی دارد لذا می طلبد مسئولین مربوطه آتش نشانی کوت عبدالله برای ادامه درمان نامبرده اقدمات فوری را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.