کد خبر : 29026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 6:28
-

امام جمعه موقت شادگان:

مصطفی شکیبافر

غدیر واقعه ای بزرگ و سرنوشت ساز است

غدیر واقعه ای بزرگ و سرنوشت ساز است

حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت واقعه غدیر این شهرستان اظهار کرد: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند

امام جمعه موقت شادگان:

غدیر واقعه ای بزرگ و سرنوشت ساز است

امام جمعه موقت شادگان با بیان اینکه غدیر واقعه ای بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام است گفت: غدیر تجلی گر حکومت اسلامی، ولایت فقیه و رهبری جامعه دینی است.

به گزارش خبرنگار ما از شادگان ، حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت واقعه غدیر این شهرستان اظهار کرد: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل ستاد غدیر فرهنگ سازی و تبیین شناخت این واقعه مهم اسلامی است، افزود: اگر واقعیت غدیر شناخته شود واقعیت دین نیز شناخته خواهد شد.

امام جمعه موقت شادگان با اشاره به اینکه رساندن بشریت به اوج یکی از اهداف واقعه غدیر است، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین این واقعه استفاده شود.

حجت الاسلام  صوفی درپایان گفت: مردم شادگان مقید به نصب پرچم در سر منازل در مناسبت‌های مختلف مذهبی بودند، مردم با اهتزاز پرچم نشان می‌دهند که واقعه غدیر را گرامی می‌دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.