کد خبر : 21608
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 4:42
-

شیب کرونا در استان خوزستان ملایم شده است

شیب کرونا در استان خوزستان ملایم شده است

استاندار خوزستان با اشاره به شیب ملایم کرونا در استان گفت: برای کنترل کرونا در استان نیاز به همراهی مردم داریم. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از روند افزایشی کرونا کاسته شده و مدیریت این بیماری باید به سمت شیب نزولی باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به شیب ملایم کرونا در استان گفت: برای کنترل کرونا در استان نیاز به همراهی مردم داریم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از روند افزایشی کرونا کاسته شده و مدیریت این بیماری باید به سمت شیب نزولی باشد.

وی افزود: همراهی مردم مهمترین فاکتور در کاهش میزان ابتلا به کرونا در استان است و مردم استان اگر مانند الگوی دو ماه پیش رفتار کنند، کرونا کنترل می‌شود.

مسئول ستاد کرونا خوزستان ادامه داد: هیچ ارباب رجوعی حق ندارد بدون داشتن ماسک وارد ادارات شود. شهرداری نیز باید روشنایی پارک‌ها را خاموش کند تا از تجمع افراد در این اماکن جلوگیری شود.

استاندار خوزستان با اشاره به قرمز بودن وضعیت خوزستان بیان داشت: در کشور ۴۵ شهر جزو شهرهای آلوده کرونایی هستند که در خوزستان هیچ شهری جزو این ۴۵ شهر نیست.

وی اظهار داشت: برای شرایط کنترل کرونا نیاز به همکاری همگانی است. اگر در این مرحله کنترل صورت نگیرد، شرایط بیماری به سمت غیرقابل کنترل سوق پیدا می‌کند.

شریعتی با توجه به تداوم آموزش در مدارس ادامه داد: حضور در مدارس اجباری نیست و شرایط مدارس برای مقابله با کرونا فراهم است. با توجه به میزان حضوری بالای دانش آموزان مناطق روستایی، لازم است آموزش و پرورش اقلام بهداشتی مورد نیاز را تامین کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.