کد خبر : 19497
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1399 - 8:38
-

شهردار کهن شهر شوشتر : عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا در شوشتر آغاز شد

شهردار کهن شهر شوشتر :  عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا در شوشتر آغاز شد

شهردار کهن شهر شوشتر : عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا در شوشتر آغاز شد شهردار شوشتر از آغاز عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله در شهر خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ،مهندس اسکندری نیا با بیان اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر شوشتر در حال انجام است، گفت: تفکیک زباله از

شهردار کهن شهر شوشتر :

عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا در شوشتر آغاز شد

شهردار شوشتر از آغاز عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله در شهر خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ،مهندس اسکندری نیا با بیان اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر شوشتر در حال انجام است، گفت: تفکیک زباله از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با این کار زباله های مرطوب که به ایجاد شیرابه کمک می کند کنترل و زباله های خشک مثل شیشه و کاغذ که قابلیت بازیافت دارند نیز جداسازی می شوند.

وی گفت: طرح تفکیک از مبدا به صورت محله محور انجام شده است اما تلاش می کنیم طرح های جدید در تمام مناطق اجرا شوند و در یک منطقه به صورت پایلوت جمع آوری مکانیزه نیز صورت گیرد؛ در حال حاضر با بازنگری این طرح در مراحل شناسایی پیمانکار هستیم و باید زیرساخت های خاصی وجود داشته باشد تا اجرایی شود.

شهردار کهن شهر شوشتر از شهروندان خواست به پویش های کاهش تولید زباله بپیوندند تا حجم تولید روزانه در شهر کاهش یابد و در پی آن محیط زیستی سالمتر برای آیندگان باقی بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.