کد خبر : 6419
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 8:03
-

شهردار بهبهان ابقاء شد

شهردار بهبهان ابقاء شد

شهردار بهبهان ابقاء شد پس از بحث و جدل های فراوان برای استیضاح شهردار ۲۰ ماهه بهبهان، بلاخره شورا نشینان رضایت به ماندن حمیدرضا ورزشی با شروط و جامه عمل پوشاندن به‌خواسته‌های نمایندگان مردم در شورای شهر دادند. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، اعضا شورای شهر بهبهان طی یک هفته اخیر

شهردار بهبهان ابقاء شد
پس از بحث و جدل های فراوان برای استیضاح شهردار ۲۰ ماهه بهبهان، بلاخره شورا نشینان رضایت به ماندن حمیدرضا ورزشی با شروط و جامه عمل پوشاندن به‌خواسته‌های نمایندگان مردم در شورای شهر دادند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، اعضا شورای شهر بهبهان طی یک هفته اخیر طرح استیضاح شهردار با ۲۱ مورد سوال را کلید زده تا قانع شده یا به رفتن شهردار رای دهند.

موافقان و مخالفان شهردار ورزشی ادله‌ای برای رد یا تایید وی داشتند که مدیران ارشد شهرستان با توجه به التهابات پیش آمده در شهر و بازگشت آرامش با قانونی دانستن حق استیضاح توصیه به مسکوت ماندن این جریان می‌کردند.

حمیدرضا ورزشی از شهرداران ادوار مختلف بهبهان بوده که به عقیده موافقان ناجی شهرداری رو به ورشکستگی است و رفتن او در شرایط کنونی را به صلاح مردم بهبهان نمی‌دانند.

در جلسه استیضاح چه گذشت؟!

این نشست به حضور تمام اعضا شورای شهر و اصحاب رسانه برگزار و از ورود مردم و کارگران مجموعه ممانعت بعمل آمد که در آغاز نعمت‌اله دانایی به دفاع از خود و موافقان طرح استیضاح پرداخت.

رئیس شورای شهر بهبهان سپس با قرائت نامه‌ای از سوی شهردار دلیل عدم حضورش را در دومین جلسه ارائه دفاعیات کامل در جلسه گذشته و جلوگیری از سو استفاده کنندگان عنوان کرد.

رئیس شورای شهر بهبهان در دومین نشست استیضاح ورزشی اظهار داشت: انتظار ما از شهردار بیش از وضعیت فعلی است، زیرا ۹ مورد برنامه کوتاه مدت از ۱۸ و ۱۳ مورد برنامه میان مدت که شهردار به شورای شهر ارائه داده بود از ۲۰ عمل نشده است.

وی افزود: طلب ۵/۶ میلیاردی شهرداری از کارخانه سیمان در صورتجلسه ای چگونه ۱/۵ میلیارد شده است که این صورتجلسه کمیسیون ماده ۷۷ سه نفر امضا کننده هیچ مسئولیتی بصورت همزمان در شورای چهارم نداشته اند.

رئیس شورای شهر بهبهان بیان کرد: مسئله بعد دستور دوم است که باید مشخص شود چند درصد درآمدها از دستور دوم است چون شهردار اعلام کرده قانون مشکل دارد و اینگونه می‌توان مشکل شهروندان را با صدور دستور دوم حل کرد.

بحث به درازا کشید؛ تنفس چند دقیقه‌ای برای خبرنگاران!

پس از قرائت ایرادات وارده به شهردار و دلایل استیضاح و عدم اقناع شورانشینان با رای گیری اعضا جلسه اعلام نتیجه پشت درب‌های بسته برگزار شد تا مشخص شود شهردار پر طمطراق بهبهان ماندنی یا رفتنی است؟

نعمت اله دانایی پس از رای گیری غیر علنی از خبرنگاران برای حضور در جلسه دعوت کرد و گفت: تخلفات و موارد مطروحه برای ما محرز است اما توصیه هایی از سوی بزرگان شهرستان تا ساعاتی قبل از آغاز جلسه به بنده رسیده که راه حل سوم یعنی ماندن مشروط ورزشی روی میز گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ادامه فرآیند و رای گیری در خصوص استیضاح شهردار، استعفای ورزشی و اعطای مهلت چند ماهه برای حل مشکلات سه تصمیمی است که شورا می تواند برای جلسه امروز بگیرد.
رئیس شورای شهر بهبهان عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته تصمیم جمعی شورا برای گزینه سوم یعنی ماندن ورزشی با جامه عمل پوشاندن ورزشی به درخواست های شورای شهر است.

وی در پایان تصریح کرد: چون این تصمیم به تازگی گرفته شده است فعلا درخواست‌ها بررسی و سپس برای اطلاع عموم در سایت اطلاع رسانی شورای شهر قرار می گیرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.