کد خبر : 29406
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 9:21
-

امام جمعه بندر ماهشهر:

مصطفی شکیبافر

شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند 

شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند 

امام جمعه بندر ماهشهر:      شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند      امام جمعه بندر ماهشهر گفت: شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند.     به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امروز در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت ( مالک رسولی نیک

امام جمعه بندر ماهشهر: 

 

 

شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند 

 

 

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند.

 

 

به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امروز در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت ( مالک رسولی نیک ) که در شهرستان شادگان برگزار شد ، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و درماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و روز عاشورا حسینی، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم اسلام و انقلاب کرد که این شهید و دیگر شهدای راه امنیت کشور در تاریخ ماندگارند چرا که مکتب شهادت تمام نشدنی است.

 

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان از چنان عزت و اقتداری برخوردار شده که خار چشم دشمنان اسلام گردیده و همه وظیفه دارند تا با زنده نگاه داشتن یاد شهیدان، روح ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه زنده نگاه داشته و از این نظام الهی حراست نمایند.

 

امام جمعه بندر ماهشهر بابیان اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت دادند تصریح کرد: تا وقتی‌که در این کشور نام شهیدان زنده باشد، در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم شادگان در این مراسم تشییع گفت: حضور نیروی انتظامی در خط مقدم رویداد های مهم کشور را توقیفی عظیم و افتخاری ارزشمند برای این سبزقامتان است، پلیس متدین بهترین مدافع ارزش های اسلامی در جامعه امروز به شمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.