کد خبر : 27625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 12:16
-

محمد باقر عباسی

شرایط کرونا در دزفول بحرانی‌تر شد / تمام مبتلایان ‌با شرایط ‌حاد مراجعه می‌کنند

شرایط کرونا در دزفول بحرانی‌تر شد / تمام مبتلایان ‌با شرایط ‌حاد مراجعه می‌کنند

شرایط کرونا در دزفول بحرانی‌تر شد / تمام مبتلایان ‌با شرایط ‌حاد مراجعه می‌کنند گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه روزانه ۲۵۰تا ۳۰۰ نفر تست کرونایی آنها مثبت است، گفت: در حال حاضر ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است. علی قمیشی، اظهار داشت: در

شرایط کرونا در دزفول بحرانی‌تر شد / تمام مبتلایان ‌با شرایط ‌حاد مراجعه می‌کنند
گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه روزانه ۲۵۰تا ۳۰۰ نفر تست کرونایی آنها مثبت است، گفت: در حال حاضر ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.
علی قمیشی، اظهار داشت: در حال حاضر در سخت‌ترین شرایط بیماری کرونا از زمان شیوع این بیماری در شهرستان دزفول هستیم.

وی با بیان اینکه با تعداد افزایشی روزانه مراجعه‌کنندگان بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان دزفول مواجهه هستیم، افزود: تعداد مراجعه کنندگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول فراتر از ظرفیت این بیمارستان است.

قمیشی با بیان اینکه ویروس کرونا جهش یافته‌تر شده است، گفت: متاسفانه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند با شرایط پیشرفته و حاد بیماری هستند؛ علائم بیماری در بیماران مبتلا به کرونا شدیدتر از دفعات قبل است و همچنین تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیاز به بستری دارند و نیز مدت زمان بیشتری در بیمارستان برای روند درمانی‌شان نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، با بیان اینکه کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول با تمام توان و تلاش پیگیر روند درمانی بیماران مبتلا به کرونا هستند تا هرچه سریع‌ترمراحل درمانی بیماران انجام شود، گفت: فضای بستری در بیمارستان بزرگ دزفول با تمام تمهیداتی که اندیشه شده باز به سختی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا مهیا می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اولین بار تمام نیروهایی که مرتبط با رشته پرستاری هستند از حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی دزفول از جمله هیئت علمی های آموزشی در گروه پرستاری، بهداشت و پرستاران تماما در بیمارستان جهت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا متمرکز شده‌اند؛ که علاوه بر روندکاری خودشان در بیمارستان شیفت هستند تا بتوانیم این موج سنگین کرونا را کنترل و مهار کنیم.

قمیشی در ادامه افزود: از ظرفیت پرستاران و پزشکان نیروهای بیمارستان نظامی برای خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونا استفاده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: ۱۷۰بیماری مبتلا به کرونا به صورت سرپایی درمان می‌شوند و داروهای خود را دریافت و در خانه قرنطینه هستند.

۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، افزود: در حال حاضر ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در دزفول صعودی است، گفت: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر تست کرونایی آنها مثبت است که این شرایط بسیار نگران کننده است.

قمیشی به عادی انگاری مردم در دزفول اشاره کرد، بیان داشت: متاسفانه با توجه به شرایط بحرانی کرونا در دزفول و اعمال محدودیت‌ها ولی باز هم شاهد برگزاری مراسمات عروسی و تشییع در شهرستان دزفول هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.