شرایط استان خوزستان تاکنون پایدار است/ باید مراقب مسافران ورودی به خوزستان باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شرایط فعلی استان خوزستان در حالت ثباتی است که با توجه به شرایط قرمز استان‌ها همجوار است این نتیجه تلاش‌های کادر سلامت و رعایت مردم است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرهاد ابول‌نژادیان در نشست خبری اظهار داشت: شرایط استان خوزستان در حوزه مدیریت بیماری کرونا به یک ثباتی

کد خبر : 28706
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 3:39
شرایط استان خوزستان تاکنون پایدار است/ باید مراقب مسافران ورودی به خوزستان باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شرایط فعلی استان خوزستان در حالت ثباتی است که با توجه به شرایط قرمز استان‌ها همجوار است این نتیجه تلاش‌های کادر سلامت و رعایت مردم است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرهاد ابول‌نژادیان در نشست خبری اظهار داشت: شرایط استان خوزستان در حوزه مدیریت بیماری کرونا به یک ثباتی نسبی رسیده است که این شرایط در حالی است که دیگر استان‌های همجوار وضعیت قرمز و پیک پنجم کرونا در حال تجربه هستند.

وی افزود: در حال حاضر بستری روزانه ۸۰ الی ۹۰ بیمار جدید کرونایی را در بیمارستان‌های استان خوزستان پذیرش انجام می‌دهیم و تا حدودی این یک شرایط ثابت و کاهشی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: جهت مدیریت شیوع کرونا همچنان آزمایش کرونا در مبادی ورودی و خروجی استان در حال انجام است که در این زمینه انجام تست PCR در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه توسط آزمایشگاه‌های سیار بهداشت استان در حال انجام است.
ابول‌نژادیان در خصوص حفظ شرایط پایدار استان خوزستان تصریح کرد: شرایط پایدار استان در حالی است که دیگر استان‌های همجوار در شرایط قرمز کرونایی هستند و اگر مدیریتی بر مبادی ورودی استان نشود، پیک پنجم کرونا و بازگشت شرایط قرمز به استان خوزستان، از جمله سوغات مسافران به این استان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: آزمایشگاه‌های مستقر در مرزهای استان خوزستان، با انجام‌های تست‌ مانع ورود افراد بیمار به کشور شده‌اند و این موضوع سبب مدیریت صحیح بر بیماری کرونا در استان و برقراری شرایط باثبات در استان شده است که نتیجه تلاش‌های پرسنل بهداشت خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل