شانس مربی خارجی برای هدایت صنعت‌نفت آبادان بیشتر است

آبادان – شبکه خبری خوزستان – مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: از بین گزینه‌های مورد نظر باشگاه شانس مربی خارجی برای هدایت تیم صنعت‌نفت در ادامه لیگ برتر بیشتر از مربی ایرانی است.

کد خبر : 37199
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 12:15
شانس مربی خارجی برای هدایت صنعت‌نفت آبادان بیشتر است

احمد پارو یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: فیروز کریمی بعد از نتایجی که با تیم صنعت نفت آبادان کسب کرد از سمت خود استعفا داد تا در زمان باقی مانده مربی دیگری هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

وی افزود: کریمی با توجه به سابقه و تجاربی که در فوتبال ایران داشت بخصوص تجربه نگه داشتن تیم‌ها در لیگ برتر، گزینه اصلی باشگاه بود ولی با نتایج ضعیفی که در پنج هفته اخیر بدست آمد از استعفا سمت کنار رفت و هیات مدیره نیز با بررسی شرایط با استعفا وی موافقت کرد.

پارو بیان کرد: بعد از استعفا کریمی اعضای هیات مدیره چند گزینه را مورد بررسی قراداد که برای انتخاب مربی خارجی به نتیجه رسیدیم و می‌توان گفت شانس مربی خارجی برای هدایت تیم بیشتر از مربی داخلی است.

وی افزود: تا پایان هفته جاری سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان معرفی خواهد شد تا تمرینات تیم زیر نظر مربی جدید برگزار شود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۶ امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر قرار دارد فصل را با هدایت رضا پرکاس آغاز کرد و از هفته ششم بدلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد تا فیروز کریمی روی نیمکت این تیم بنشیند، کریمی نیز پس از پنج بازی از ادامه هدایت زردپوشان آبادانی انصراف داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل