کد خبر : 5644
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 8:58
-

سهولت تردد زائران از گیت‌های گذرنامه از ۲ شبانه‌روز به چند ثانیه

سهولت تردد زائران از گیت‌های گذرنامه از ۲ شبانه‌روز به چند ثانیه

سهولت تردد زائران از گیت‌های گذرنامه از ۲ شبانه‌روز به چند ثانیه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: با فراهم شدن زمینه‌های متناسب خروج زائران از مرزها از دو شبانه روز تبدیل به چند ثانیه شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امشب در دیدار با فرماندهی

سهولت تردد زائران از گیت‌های گذرنامه از ۲ شبانه‌روز به چند ثانیه
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: با فراهم شدن زمینه‌های متناسب خروج زائران از مرزها از دو شبانه روز تبدیل به چند ثانیه شده است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امشب در دیدار با فرماندهی انتظامی استان خوزستان، با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در حماسه اربعین حسینی، اظهار کرد: نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی به شمار می‌رود که در خلق این حماسه مهم و برجسته نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: امسال نیز باید مانند سال‌های قبل نیروی انتظامی در این مأموریت مهم میزان آمادگی خود را افزایش دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به پیشرفت خدمت‌دهی به زائران نسبت به سال‌های گذشته، گفت: در سال‌های پیش زائران برای خروج از مرزها گاهی اوقات باید دو شبانه روز منتظر می‌ماندند.

موسوی‌فرد ادامه داد: اما با فراهم کردن بسترهای لازم و زمینه‌های متناسب که به وسیله دستگاه‌های مختلف از جمله ناجا در مرزها به وجود آمد، مرحله خروج زائران از جمله ارائه گذرنامه و مهر کردن ظرف پنج ثانیه طول می‌کشد که این حرکت زیبا و ارزشمندی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.