سفر دکتر علیرضا ورناصری به هفتکل + تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ دکترعلیرضا ورناصری در سفر به شهرستان هفتکل جهت بررسی و پیگیری مشکلات با مردم دیدار و گفتگو نمود. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران شهرستان با مردم شریف روستاهای

کد خبر : 26948
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 21:48

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ دکترعلیرضا ورناصری در سفر به شهرستان هفتکل جهت بررسی و پیگیری مشکلات با مردم دیدار و گفتگو نمود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران شهرستان با مردم شریف روستاهای کندک یک، دو، سه، دره بید، سالمیه، امام صفی و بخش مرکزی رغیوه در مسجد جامع دیدار و گفتگو کرد.

علاوه بر ملاقات های مردمی ، نشست و جمع بندی در خصوص مشکلات و مطالبات مردم و منطقه از دیگر برنامه های سفر دکتر ورناصری به هفتکل بود.

در ادامه دکترعلیرضا ورناصری و مسئولین شهرستان با حضور در کنار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای گمنام را گرامی داشتند.

دکتر ورناصری در حاشیه این سفر اذعان داشت: جلساتی جهت رفع مشکلات شهرستان هفتکل برگزار گردید و امیدواریم خروجی این جلسات باعث از بین رفتن مشکلات مردم عزیز این شهرستان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل