سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد

  لزوم رفع موانع و احیای واحدهای تولیدی راکد در شادگان سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم رفع موانع واحیای واحدهای تولیدی راکد در این شهرستان تاکید کرد. به گزارش خبرنگارما ، امید صبری پور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار

کد خبر : 21103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 7:27
سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد

 

لزوم رفع موانع و احیای واحدهای تولیدی راکد در شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم رفع موانع واحیای واحدهای تولیدی راکد در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارما ، امید صبری پور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌های رفع مشکلات اقتصادی موجود توجه و حمایت از بخش تولید داخلی است.

وی افزود: وظیفه تمامی ادارات و دستگاه‌ها ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات این بخش است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: از همه ظرفیت ها در جهت راه اندازی مجموعه های تولیدی راکد و نیمه راکد این شهرستان شادگان بهره می گیریم و در این راستا ضرورت دارد شعار جهش تولید خط مشی مسولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای راکد در اولویت است خاطرنشان کرد: باید امسال بخش واحدهای تولیدی راکد را فعال کنیم و محدودیت‌های سر راه واحدها برطرف شود و مسئولان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید با این رویکرد حرکت کنند تا بستر را برای پویایی اقتصاد و تولید شهرستان فراهم کنیم.

صبری پور در پایان  گفت: در راستای تحقق شعارجهش تولید، رفع موانع واحد های تولیدی این شهرستان در اولویت مسئولان مربوطه قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل