کد خبر : 32320
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 6:50
-

اخبار شادگان

سید ابوالفضل حسینی

سرپرست فرمانداری شادگان از اعلام آماده باش به دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان شادگان در پی بارش باران خبر داد

سرپرست فرمانداری شادگان از اعلام آماده باش به دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان شادگان در پی بارش باران خبر داد
سرپرست فرمانداری شادگان : دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری، آبفا ، گاز، برق، مخابرات و شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر و همه دستگاه‌های مرتبط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط بحران احتمالی را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد؛
اعلام آماده باش به دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان شادگان

به گزارش شبکه  خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شادگان، امید صبری پور صبح امروز به همراه اعضای ستاد بحران در بازدید نقاط بحرانی معابر این شهر با اشاره به شروع بارش باران ضمن اعلام آماده باش به مجموعه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان تاکید کرد: به رغم پیش بینی سازمان هواشناسی و اعلام هشدار زرد اما به لحاظ خاصیت بارش‌های زمستانی لازم است همه مجموعه‌های عضو ستاد بحران این شهرستان در آماده باش کامل باشند.
وی افزود: همه مسئولان و اعضای ستاد بحران شهرستان شادگان با آمادگی کامل در شهرستان حضور داشته و در دسترس باشند.
سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری، آبفا ، گاز، برق، مخابرات و شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر و همه دستگاه‌های مرتبط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط بحران احتمالی را داشته باشند.
وی یادآور شد: با توجه به اعلام هواشناسی استان بارشها از صبح امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه ۱۴ دی ماه ادامه دارد، دستگاهها ومسئولان هماهنگی و همکاری کامل با یکدیگر داشته و از همه ظرفیتهای موجود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
صبری پور در پایان با اشاره به ممنوع الخروج بودن اعضای ستاد بحران شادگان گفت: همه دستگاه‌های امدادی و مسئولان شهرستان شادگان باید در آمادگی کامل باشند./ خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.