کد خبر : 849
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 15:40
-

سردار حسن شاهوارپور:‌ مرزهای طولانی سبب شده که دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ به کشور باشد

سردار حسن شاهوارپور:‌ مرزهای طولانی سبب شده که دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ به کشور باشد

در سیل اخیر مشکلاتی در بحث هدایت آب داشتیم مرزبانی به شدت آسیب دید و مسیرهای دسترسی آنها قطع شد اما برای هدایت آب‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند و پاسگاه‌ها با مشقت کار خود را انجام می‌دادند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی خوزستان اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی یکی از مسائل محوری است که رهبری همواره به همه نیروها تاکید دارند به عنوان خط قرمز نظام ما مورد حراست و حفاظت قرار گیرد.

وی افزود: نیروهای نظامی اجازه ندادند کسی یک وجب از این خاک را به یغما ببرد و امروز با حضور نسل جوان و تجربیات دفاع مقدس توانسته این دشمنان را ناکام بگذاریم. خوزستان به عنوان یکی از مراکز حساس در بخش امنیت که دشمنان برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی چشم طمع به خوزستان دارند با آمادگی کامل توانسته‌اند دشمن را ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مرز طولانی خوزستان در خشکی و دریا از مناطقی است که دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ است که ارتش و سپاه و مرزبانی آن را همواره مورد رصد قرار می‌دهند.

 

وی ادامه داد: امروز همه کسانی که متولی امنیت هستند با برنامه‌های مدون و طرح‌های کوتاه مدت و درازمدت در تلاش هستند تا دشمنان را همواره از نفوذ به این آب و خاک ناامید کنند و مرزبانی از زمان تاسیس تلاش‌های بسیاری انجام دادند که بنده اعتراف می‌کنم خدمات شبانه روزی مرزبانی ستودنی است.

شاهوارپرور تصریح‌کرد: در موضوعات کلیدی و محوری مانند اربعین که جمعیت عظیمی از عاشقان حسینی از دو محور خوزستان تردد می‌کنند عزیزان مرزبانی تلاش‌های فراوانی انجام دادند، مرزبانی در خط مقدم خدمات‌رسانی با زائران حسینی هستند.

وی ادامه داد: شبانه روز کشتی‌هایی که در بندر امام حضور دارند و نظارت در ورود و خروج آنها کنترل می‌شود که نشان از مدیریت و درایت و برنامه‌ریزی فرماندهی نیروی مرزبانی است. در سیل اخیر نیز مشکلاتی که در بحث هدایت آب داشتیم مرزبانی نیز به شدت آسیب دید و مسیرهای دسترسی آنها قطع شد اما برای هدایت آب‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند و پاسگاه‌ها با مشقت کار خود را انجام می‌دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.