کد خبر : 17344
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 10:04
-

سران عشایر و طوایف نقش مهمی در ایجاد یک نهضت عمومی برای مقابله با بیماری کرونا دارند

سران عشایر و طوایف نقش مهمی در ایجاد یک نهضت عمومی برای مقابله با بیماری کرونا دارند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر :   سران عشایر و طوایف نقش مهمی در ایجاد یک نهضت عمومی برای مقابله با بیماری کرونا دارند به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان بندر ماهشهر : با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، نشست صمیمانه سران عشایر و طوایف شهرستان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر :

 

سران عشایر و طوایف نقش مهمی در ایجاد یک نهضت عمومی برای مقابله با بیماری کرونا دارند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان بندر ماهشهر : با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، نشست صمیمانه سران عشایر و طوایف شهرستان بندر ماهشهر با موضوع راهکارهای اجتماعی مقابله با ویروس کرونا برگزار گردید.

مهندس عادل عکرش در ابتدای نشست اظهار داشت : عشایر و طوایف به واقع یکی از ظرفیتهای مهم اجتماعی بشمار رفته که میتوان با استفاده از این پتانسیل بر معضلات اجتماعی گوناگونی فائق آمد.

وی افزود : متاسفانه یکی از معضلات کنونی جامعه ما و سایر جوامع ، شیوع ویروس منحوس کرونا بوده که جز با عزم همگانی از بین نخواهد رفت.

عکرش تصریح کرد : بر همین اساس ما نیز با استفاده از همه ظرفیتها به مقابله با ویروس کرونا برخواسته ایم و یکی از این ظرفیتها ، عشایر و طوایف محترم بوده که امروز در محضر سران آنها بوده تا بتوانیم با هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب ، از این پتانسیل در راستای ایجاد نهضت عمومی مقابله با ویروس کرونا بهره مند شویم.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه افزود : متاسفانه یکی از عوامل اصلی گسترش این ویروس ، حضور افراد در تجمعات بوده ، به گونه ای که اکثر مرگ و میر های اخیر بطور مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از این امر میباشد. در همین راستا ضمن تشکر از نقش آفرینی شما عزیزان در مدیریت این موضوع خواهشمندیم با همتی مضاعف کماکان یاریگر ما باشید.

عادل عکرش همچنین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شهرستان بیان داشت : تقاضای ما از عشایر و طوایف عزیز آن است که با ایجاد و پیوستن به این نهضت عمومی ، بار دیگر نقش خطیر و تاثیر گذار خود را نشان داده و برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ عشایر و طوایف میهن عزیزمان ثبت نمایند تا بتوانیم هرچه سریعتر بر این ویروس منحوس غلبه نمائیم.

در پایان این نشست چند تن از سران عشایر و طوایف به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. از جمله پیشنهادات مطروحه می‌توان به راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات و نقایص موجود در نحوه خدمت رسانی به بیماران، نحوه ایجاد و تقویت پویش عمومی مقابله با بیماری کرونا و لزوم تداوم فعالیت های قرارگاه های پدافند زیستی اشاره کرد.

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.