کد خبر : 7255
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 9:56
-

سالگرد شهید مدافع وطن مهرزاد خیری در زادگاهش برگزار می‌شود

سالگرد شهید مدافع وطن مهرزاد خیری در زادگاهش برگزار می‌شود

سالگرد شهید مدافع وطن مهرزاد خیری در زادگاهش برگزار می‌شود به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع وطن استان خوزستان آئین بزرگداشتی در زادگاهش برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع

سالگرد شهید مدافع وطن مهرزاد خیری در زادگاهش برگزار می‌شود
به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع وطن استان خوزستان آئین بزرگداشتی در زادگاهش برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع وطن استان خوزستان آئین بزرگداشتی در زادگاهش شهرستان اندیکا برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، عشایر بختیاری، خانواده شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و جوانان و نوجوانان خوزستانی روز جمعه دهم آبان ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.

آیئن بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع وطن استان خوزستان در شهرک میثم واقع در آبژدان شهرستان اندیکا برگزار می‌شود که حاضران یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می‌دارند.

جمعی از مسئولان محلی شهرستان اندیکا نیز در این برنامه معنوی حضور می‌یابند و به این شهید مدافع وطن ادای احترام می‌کنند.

حاضران در این آئین بزرگداشت همچنین از خانواده سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند از شهدای مدافع وطن استان خوزستان دلجویی می‌کنند.

سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند فرزند فریدون در بهم ن‌ماه سال ۱۳۷۷ در شهرک میثم شهر آبژدان از توابع شهرستان اندیکا در استان خوزستان به عنوان نخستین فرزند خانواده دیده به جهان گشود.

این جوان رعنا که تک پسر خانواده است در دوران جوانی به سربازی اعزام شد و در کلانتری ۲۷ اهواز واقع در کوی سعدی این شهر مشغول گذراندن خدمت سرباز بود که در درگیری با سارقان مسلح در به شهادت رسید.

ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۱ آبان ماه سال ۱۳۹۷ ماموران کلانتری ۲۷ اهواز حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند که در حین توقیف، چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه مهرزاد خیری اورند به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستواندوم ابراهیم عبیات نیز بسیار سطحی مجروح شد.
پیکر سرباز شهید مهرزاد خیری صبح روز دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ در آستانه سالروز شهادت حضرت محمدمصطفی(ص)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم از فرماندهی انتظامی شهرستان اندیکا تشییع شد که حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا بر پیکر پاکش نماز اقامه کرد.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک شهید مدافع وطن مهرزاد خیری اوروند به زادگاهش شهرک میثم انتقال یافت و در دامنه کوه شو در خانه ابدیش آرام گرفت.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.