کد خبر : 29379
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 7:45
-

فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد:

مصطفی شکیبافر

ساعت برگزاری مراسمات عزاداری در شهرستان امیدیه حداکثر ٢ ساعت است

ساعت برگزاری مراسمات عزاداری در شهرستان امیدیه حداکثر ٢ ساعت است

    فرماندارامیدیه گفت: مراسمات عزاداری ماه محرم در فضای باز و بصورت ثابت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و محدودیت زمانی حداکثر ٢ ساعت برگزار شود. به گزارش خبرنگارما سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه اظهارکرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) با توجه به وضعیت بحرانی

 

 

فرماندارامیدیه گفت: مراسمات عزاداری ماه محرم در فضای باز و بصورت ثابت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و محدودیت زمانی حداکثر ٢ ساعت برگزار شود.

به گزارش خبرنگارما سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه اظهارکرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) با توجه به وضعیت بحرانی ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از سرایت این بیماری،عزاداری هرگونه دسته جات به شکل سابق ممنوع و عزاداری باید طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در فضای باز و ثابت و با مدت زمان تعیین شده برگزار شود.

 

رئیس ستاد مقابله با کرونا امیدیه افزود : بمنظور حفظ سلامت شهروندان نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محل های برگزاری مراسم عزاداری و همچنین محل های پخت و توزیع نذورات در دهه اول محرم توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشدید می شود.

رفیعی درپایان گقت: امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته با بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار شهرستان امیدیه شاهد رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری باشیم. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.