کد خبر : 24329
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 4:32
-

روزانه یک میلیون ماسک در خوزستان تولید می‎شود

روزانه یک میلیون ماسک در خوزستان تولید می‎شود

-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در اوایل کرونا از نظر اقلام بهداشتی در تنگنا بودیم ولی اکنون روزانه بیش از یک میلیون عدد ماسک تولید می‌شود. فرهاد ابول نژادیان ، اظهار داشت: شرایط کرونا به مثابه جنگ نابرابری است که پرستاران در خط مقدم آن حضور داشته و ایثارگری می‌کنند. در شرایط کرونا به‌طور

-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در اوایل کرونا از نظر اقلام بهداشتی در تنگنا بودیم ولی اکنون روزانه بیش از یک میلیون عدد ماسک تولید می‌شود.

فرهاد ابول نژادیان ، اظهار داشت: شرایط کرونا به مثابه جنگ نابرابری است که پرستاران در خط مقدم آن حضور داشته و ایثارگری می‌کنند. در شرایط کرونا به‌طور جدی در میدان حضور داشتیم و اجازه ندادیم بیماری با مشقت و کمبود امکانات روبه‌رو شود. در مقاطعی که کرونا نزولی می شد سریع خودمان را بازسازی و تقویت می‌کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ارتقا بخش و ظرفیت تخت‌های ویژه در دوران کرونا گفت: ۱۵۷ تخت ویژه بیماران کرونایی در دوران شیوع به ظرفیت استان اضافه کردیم و در این بخش‌ها نیروی انسانی را یک و نیم برابر اضافه کردیم. در دوران کرونا توانستیم بر شرایط دشوار فائق آییم و بسیاری از نیازهای استان را در درون تامین کنیم. به طوری که در اوایل کرونا، از نظر ماسک به شدت در مضیقه بودیم و از سایر استان‌ها با زحمت وارد می‌کردیم ولی اکنون روزانه یک میلیون ماسک تولید می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره وضعیت پرستاران و نسبت پایین پرستار به تخت در خوزستان گفت: خوزستان به ازای هر یک تخت بیمارستانی، ۰٫۶۸ درصد پرستار دارد. در مدت شیوع کرونا ۲۲۹ پرستار، ۱۲۴ کمک پرستار و ۶۵ نیروی خدماتی به مجموعه بیمارستان‌ها افزوده شد تا کمبودها رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.