کد خبر : 25583
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 17:22
-

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، ایمان و وحدت کلمه بود

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، ایمان و وحدت کلمه بود

فرماندار شهرستان امیدیه در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت /رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، ایمان و وحدت کلمه بود. متن پیام دکتر سید مهران رفیعی فرماندار به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و

فرماندار شهرستان امیدیه در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت /رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، ایمان و وحدت کلمه بود.

متن پیام دکتر سید مهران رفیعی فرماندار به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکاء به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله اکبر به ثمر نشست. دهه ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود. و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما هرگز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

و اکنون در آستانه آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است. و البته بر همه ما مسولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان های مقدس امام و شهدا خدمت بی شائبه به مردم یعنی ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و دراین راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و انقلابی شهرستان امیدیه دعوت می کنم در برنامه های این دهه با رعایت نکات اصولی بهداشتی حضور داشته باشند و در پایان برای همگان از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی مسئلت دارم.

 

سید مهران رفیعی

فرماندار شهرستان امیدیه

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.