کد خبر : 26785
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 15:52
-

رفع مشکلات عشایر حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در سال ۱۴۰۰ در دستور کار اجرایی شدن قرار گرفت

رفع مشکلات عشایر حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در سال ۱۴۰۰ در دستور کار اجرایی شدن قرار گرفت

با پیگیری های صورت گرفت از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خواستار توجه جدی مسئولان کشوری به رفع نیازمندی های اساسی و گره گشایی از مشکلات عشایر حوزه انتخابیه نتیجه بخش بوده و در سال ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

 

شبکه خبری خوزستان | دکتر علیرضا ورناصری خبر داد: رفع مشکلات عشایر حوزه انتخابیه در سال ۱۴۰۰ در دستور کار اجرایی شدن قرار گرفت

 

بهسازی و احداث جاده ها

آبرسانی و تامین سوخت

تخصیص اعتبارات لازم جهت معیشت و تامین علوفه

تامین پکیج خورشیدی و….

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛با پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خواستار توجه جدی مسئولان کشوری به رفع نیازمندی های اساسی و گره گشایی از مشکلات عشایر حوزه انتخابیه نتیجه بخش بوده و در سال ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

 

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای خدمتگزاری و استیفای حقوق جامعه زحمتکش عشایری تمام توان خود را بکار گرفته و در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

عضو کمسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی های صورت گرفته از مشکلات عشایر حوزه انتخابیه افزود: کمک اعتباری برای بهسازی و احداث راه های ارتباطی و تامین آب و سایر مایحتاج مورد نیاز زندگی عشایر از پیگیری ها و خواست اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم بوده است که در سال جدید توسط امور عشایر استان اجرا می شود .

 

دکتر ورناصری با اشاره به تخصیص مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه جهت تامین علوفه عشایر منطقه، ادامه داد: توجه ویژه به عشایر حوزه انتخابیه جهت توزیع نهاده های دامی از دیگر برنامه های اجرایی توسط امورعشایر استان در سال جدید است .

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مصوبات اجرایی، تامین سوخت عشایر و تجهیز جایگاه های سوخت رسانی و امکانات سیار است .

 

دکتر ورناصری در پایان تصریح کرد: علاوه بر پکیج های خورشیدی که از قبل برای عشایر حوزه انتخابیه تخصیص داده شد ۳۰۰ پکیج خورشیدی دیگر هم در سال جدید اختصاص یافت.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.