کد خبر : 23777
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 9:20
-

راه ارتباطی هندیجان به دیلم بازگشایی شد

راه ارتباطی هندیجان به دیلم بازگشایی شد

راه ارتباطی هندیجان به دیلم بازگشایی شد. فرماندار هندیجان:راه ارتباطی شهرستان هندیجان به دیلم که به علت آبگرفتگی ناشی از شدت بارندگی های شب گذشته بسته شده بود با همت دستگاه های امدادی،راهداری و انتظامی شهرستان بازگشایی شد.   به گزارش خبرنگارمااز هندیجان علی بویری فرماندار هندیجان گفت:از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه هر

راه ارتباطی هندیجان به دیلم بازگشایی شد.

فرماندار هندیجان:راه ارتباطی شهرستان هندیجان به دیلم که به علت آبگرفتگی ناشی از شدت بارندگی های شب گذشته بسته شده بود با همت دستگاه های امدادی،راهداری و انتظامی شهرستان بازگشایی شد.

 

به گزارش خبرنگارمااز هندیجان علی بویری فرماندار هندیجان گفت:از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه هر دو لاین رفت و برگشت محور هندیجان به دیلم به علت بارندگی شدید شب گذشته در چندین نقطه مسدود شده بود که پیش از ظهر امروز بازگشایی شد.

فرماندار هندیجان افزود:با حضور به موقع و تلاش نیروهای راهداری،انتظامی،امدادی و پلیس راه وسایل نقلیه گرفتار در آب گرفتگی ناشی از سیلاب با احتیاط کامل هدایت و محور هندیجان-دیلم مجددا بازگشایی شد.

بویری اظهار داشت:از آنجا که سیلاب محور هندیجان به دیلم را فراگرفته بود هم اکنون ماشین آلات راهداری در حال پاکسازی مسیر می باشند لذا رانندگان به دلیل لغزندگی این مسیر با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

بویری ادامه داد:از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه دو لاین مسیر هندیجان به دیلم مسدود شده بود اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و مسیر بازگشایی شده است و تردد در این محور امکان‌پذیر است.

فرماندار هندیجان درپایان گفت:در شهر هندیجان و روستاها نیز با هماهنگی و تعامل بسیار خوب اعضای ستاد مدیریت بحران کمترین خسارات به اماکن عمومی و منازل مسکونی وارده شده که از نیروهای شهرداری و دهیاران تقدیر و تشکر می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.