کد خبر : 22337
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 6:07
-

راهیمایی ۱۳آبان درشهرجایزان برگزارنخواهد شد

راهیمایی ۱۳آبان درشهرجایزان برگزارنخواهد شد

بخشدارجایزان امیدیه خبرداد: راهیمایی ۱۳آبان درشهرجایزان برگزارنخواهد شد به گزارش خبرنگارمااز جایزان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و روز دانش آموز با حضور امام جمعه جایزان ، بخشدار جایزان و مسئولین بخش جایزان در محل سالن اجتماعات بخشداری جایزان برگزار شد. در این جلسه بخشدار جایزان با اشاره

بخشدارجایزان امیدیه خبرداد: راهیمایی ۱۳آبان درشهرجایزان برگزارنخواهد شد

به گزارش خبرنگارمااز جایزان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و روز دانش آموز با حضور امام جمعه جایزان ، بخشدار جایزان و مسئولین بخش جایزان در محل سالن اجتماعات بخشداری جایزان برگزار شد.

در این جلسه بخشدار جایزان با اشاره به وضعیت متفاوت سال جاری به جهت انتشار ویروس منحوس کرونا بیان داشتند: راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد و این مراسم به صورت نمادین و با حضور محدود مردم انقلابی و با رعایت الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل اجتماع و صرفا در فضای غیرمسقف و به دور از هرگونه تجمع فشرده همراه با ماسک و رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر میباشد که با توجه به اینکه ۱۳ آبان امسال مصادف است با میلاد سراسر رحمت پیامبر مهربانی ها، نبی اکرم حضرت محمد (ص)و روز تعطیل میباشد

برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان روز دوشنبه مورخ ۱۲ آبان ۹۹ راس ساعت ۹ صبح در مدرسه شبانه روزی مهر شهر جایزان برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.