کد خبر : 25415
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 20:17
-

دستگیری عاملان تیراندازی غیرمجاز در دشت آزادگان

دستگیری عاملان تیراندازی غیرمجاز در دشت آزادگان

فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” سید قاسم موسوی “در بیان جزئیات این خبر گفت :در پی وقوع تیراندازی غیر مجاز شبانه وایجاد رعب وحشت برای شهروندان در مناطقی از دشت

فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” سید قاسم موسوی “در بیان جزئیات این خبر گفت :در پی وقوع تیراندازی غیر مجاز شبانه وایجاد رعب وحشت برای شهروندان در مناطقی از دشت آزادگان  شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت
وی افزود :ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی قبل از هر گونه عکس العملی دستگیر کردند.

فرماندهی دشت آزادگان افزود؛ در عملیات انجام شده ۷ نفر از بر هم زنندگان نظم و امنیت که با تیراندازی در سطح شهر برای شهروندان ایجاد رعب وحشت می‌کردند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح غیرمجاز و ۱۹ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ موسوی در خاتمه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره تیراندازی در شهرستان دشت آزادگان اعتراف کردند افزود :متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.