کد خبر : 27686
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 19:17
-

دستگیری سارقان موتورسیکلت در “رامهرمز

دستگیری سارقان موتورسیکلت در “رامهرمز

  سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان رامهرمز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و

 

سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان رامهرمز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: موتورسیکلت های سرقتی از آنها کشف و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را به قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز نمائید، حتی الامکان موتورسیکلت خود را در داخل پارکینگ پارک کنید و از نگهبان پارکینگ، رسید دریافت کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.