کد خبر : 19166
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 10:18
-

خوزستان| خیمه عزای حسینی در فضای باز توپخانه نیروی زمینی سپاه برپا شد

خوزستان| خیمه عزای حسینی در فضای باز توپخانه نیروی زمینی سپاه برپا شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) با ابتکار گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه و ایجاد خیمه‌گاه عزا در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با ابتکار گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه و ایجاد خیمه‌گاه عزا در فضای

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) با ابتکار گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه و ایجاد خیمه‌گاه عزا در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با ابتکار گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه و ایجاد خیمه‌گاه عزا در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و باحضور کارکنان و سردار صفری معاون هماهنگ کننده قرارگاه جنوب غرب کربلا و به مدت یک دهه ماه محرم برگزار می‌شود.

در این مراسم، حمیدرضا بهمئی فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که ما “ملت امام حسینیم” و با روضه‌های مجلس امام حسین(ع) نفس می‌کشیم‌، اظهار داشت: گروه توپخانه ۶۴ الحدید برای بهره‌مندی از عزاداری ماه محرم اقداماتی را تا پایان ماه محرم و صفر تدارک دیده است.

وی با اشاره به فضا سازی تبلیغی محیطی و سیاه‌پوش کردن پادگان‌، شهرک‌های سازمانی با نصب بنر، پارچه مشکی و بیرق عزا گفت: برپایی موکب عاشقانه ثارالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای طرح اطعام و اکرام نیازمندان و کارکنان و توزیع مواد غذایی و مواد بهداشتی مانند ماسک، محلول ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات این گروه است.

فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه با به سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در ماه محرم به یاد شهدای کربلا اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک نیز شاهد تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در یادمان این پادگان خواهیم بود.

ویژه برنامه‌های گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه

حجت‌الاسلام امیر عباسی مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه در تبیین کلام بزرگان نسبت به عزاداراپی در ماه محرم، گفت: آیت الله شیخ جعفر شوشتری می فرماید: کسانی که نام این بزرگوار را می‌شنوند و تغییر حالی در خود نمی‌بینند جدا نگران ایمان خود باشند نام امام حسین (ع) محک ایمان است.

وی با اشاره به این‌که شیعیان با توجه به ارادت و عشقشان به اهل بیت(ع)‌، در ماه محرم به حزن و عزاداری می‌پردازند، افزود: شرایط کرونا نیز سبب نشده تا ذره‌ای از عشق و محبت به امام حسین(ع) کاسته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه در تبیین اقدامات معنوی و فرهنگی گروه با مساعدت فرماندهی گروه، بیان کرد: فضاسازی محیطی و تبلیغی با نصب بنر، شعارهای محرمی و حماسی‌، نصب پرچم عزا‌، دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح استانی برای بهره‌مندی از برکات و اجر مجالس از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌گاه بزرگ در فضای باز با مساحت زیاد و جلوه‌ای ازحزن و اندوه برای اقامه مراسمات محرم در گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه گفت: این اقدامات در راستای تعظیم شعائر حسینی و ذکر مصیبت سید و سالار شهیدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.