کد خبر : 29200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 12:37
-

خلافی‌ خود را مجانی تسویه کنید!

خلافی‌های پرشمار تردد شبانه در اهواز و مسافرت در استان خوزستان

خلافی‌های پرشمار تردد شبانه در اهواز و مسافرت در استان خوزستان

همین دو روز پیش بود که دبیر شورای سلامت اهواز از دو برابر شدن بیماران کرونایی این شهر، در مقایسه با هفتهٔ پیش خبر داد. وضعیت اهواز همچنان قرمز نیست، ولی بنابر آمار کانال خبری وزارت بهداشت، سه شهر اندیمشک و ماهشهر و بهبهان وارد وضعیت قرمز شده‌اند و با توجه به رشد صعودی تعداد

همین دو روز پیش بود که دبیر شورای سلامت اهواز از دو برابر شدن بیماران کرونایی این شهر، در مقایسه با هفتهٔ پیش خبر داد. وضعیت اهواز همچنان قرمز نیست، ولی بنابر آمار کانال خبری وزارت بهداشت، سه شهر اندیمشک و ماهشهر و بهبهان وارد وضعیت قرمز شده‌اند و با توجه به رشد صعودی تعداد بیماران کرونایی در اهواز، می‌توان انتظار داشت که این شهر هم در روزهای آتی وارد پیک کرونا شود. در روز اول مرداد رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد که تعداد مراجعان کرونایی در استان خوزستان به ۳ هزار نفر افزایش یافته که این تعداد رکوردی در پیک پنجم کرونا در این استان به شمار می‌آید.

در این شرایط، سازمان راهنمایی و رانندگی برای کاهش میزان تماس افراد و احتمال سرایت بیماری، دو قانون عمده را برای شهرهای بحرانی و درگیر کرونا وضع کرده است.

  • وارد شدن پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز یا خروج پلاک‌های بومی از آن‌ها ممنوع است و خودرو در صورت تخلف یک میلیون تومان جریمه می‌شود. در این شرایط ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی یا خروج پلاک‌های بومی از آن‌ها هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.
  • تردد شبانه داخل شهری هم در تمام شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان خوزستان از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ صبح ممنوع است. رانندگان در صورت تخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

در موج پنجم کرونا، آن طور که جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده، تا به حال با ۴۷۰ هزار خودروی خاطی در سطح کشور برخورد قانونی شده است.

صاف شدن ۱ میلیون تومانی خلافی بدون کمیسیون!

با توجه به این وضعیت که هر روز مبلغ جدیدی را به خلافی ماشین‌ها اضافه می‌کند، «کارنامه»، سرویس جدید «دیوار»، مرجع خرید خودرو است، با کمپین پر سر و صدایی به شهر اهواز آمده است. شعار کارنامه این است: «خلافی اهوازی‌ها را صاف می‌کنیم». در این طرح هر اهوازی‌ای که ماشینش را با کمک سرویس «فروش سفارشی خودرو کارنامه» بفروشد، تسویهٔ خلافی ماشینش را (تا سقف یک میلیون تومان) مهمان کارنامه خواهد بود. این طرح برای فروشنده‌های ماشین رایگان و بدون کمیسیون است. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه تسویه خلافی کارنامه سر بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.