فرماندار شهرستان شادگان:

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

فرماندار شادگان با تاکید بر اینکه خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند ، بر رسیدگی به امور ایثار گران و خانواده های شهدا تاکید کرد.
کد خبر : 36089
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 7:10
خانواده های معزز شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار ما در شادگان ؛ جمال صالح زاده امروز در دیدار با خانواده های شهدا این شهرستان ، ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

وی افزود: این دیدارها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند که باعث شدند ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و بایستی به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چراکه آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است، توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

صالح زاده در پایان خواستار تلاش جدی برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، سرکشی دائم به این عزیزان و تحقق مطالبات آنان شد و گفت: خانواده معظم شهدا نماد فرهنگ ایثار و جهاد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل