کد خبر : 30395
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 7:03
-

اخبار شادگان

خانواده های شادگانی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان همکاری کنند

خانواده های شادگانی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان همکاری کنند
واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینا ‌دهی زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد ، بنابراین از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هر چه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

 

 

سرپرست مرکز بهداشت شادگان : خانواده‌ها در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان همکاری کنند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | سرپرست مرکز بهداشت شادگان با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان اطمینان زیادی برای بازگشایی حضوری مدارس به جامعه می‌دهد ، گفت : از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محسن شاوردی در گفتگو با خبرنگار ما ، بر اهمیت واکسیناسیون معلمان ، دانش‌آموزان و اولیای آنان تاکید کرد و اظهار کرد : واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند.

 

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید مستلزم همکاری همه آحاد جامعه است یادآور شد : باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.

 

سرپرست مرکز بهداشت شادگان ادامه داد : متاسفانه همچون سال گذشته ، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده که این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

 

شاوردی در پایان گفت : واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینا ‌دهی زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد ، بنابراین از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هر چه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.