کد خبر : 13424
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 15:54
-

حرکت خودجوش گروه جهادى مسجدسلیمان برای تولید ماسک

حرکت خودجوش گروه جهادى مسجدسلیمان برای تولید ماسک

حرکت خودجوش گروه جهادى مسجدسلیمان برای تولید ماسک     شبکه خبری خوزستان: این اقدام یک حرکت خودجوش است برای تهیه پارچه با کمک بچه های مسجد هزینه خرید پارچه و کش برای تولید ماسک فراهم شد چرخ های خیاطی را هم از دو نفر از بسیجیان پایگاه به امانت گرفتیم و در نهایت با

حرکت خودجوش گروه جهادى مسجدسلیمان برای تولید ماسک

 

 

شبکه خبری خوزستان: این اقدام یک حرکت خودجوش است برای تهیه پارچه با کمک بچه های مسجد هزینه خرید پارچه و کش برای تولید ماسک فراهم شد چرخ های خیاطی را هم از دو نفر از بسیجیان پایگاه به امانت گرفتیم و در نهایت با راه اندازی این کارگاه کوچک در اتاق پایگاه با همکاری بچه های بسیجی اقدام به تولید ماسک کردیم.

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی مسجد علی بن ابیطالب(ع) _ پایگاه مقاومت المهدی(عج) محله چهاربیشه در حرکتی خودخودجوش با همیاری بسیجیان و بچه اای مسجد اقدام به راه اندازی یک کارگاه کوچک تولید ماسک نمود.

تاجمیری مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی مسجد علی بن ابیطالب(ع) _ پایگاه مقاومت المهدی(عج) محله چهاربیشه اظهار کرد: در حال حاضر برای تولید این کار با کمک چهار نفر از بسیجیان شروع به کار کردیم .

وی گفت : این اقدام یک حرکت خودجوش است برای تهیه پارچه با کمک بچه های مسجد هزینه خرید پارچه و کش برای تولید ماسک فراهم شد چرخ های خیاطی را هم از دو نفر از بسیجیان پایگاه به امانت گرفتیم و در نهایت با راه اندازی این کارگاه کوچک در اتاق پایگاه با همکاری بچه های بسیجی اقدام به تولید ماسک کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی گفت : فعلا دوروز شروع به کار کردیم سعی ما براین است که کمبودی در این زمینه نباشد و تولید ماسک ها را به روزی صدتا برسانیم که به امید خدا طی روزهای آینده بیشتر هم خواهد شد.

تاجمیری عنوان کرد: این ماسک ها همراه با سایر مواد ضدعفونی دیگر پس از رسیدن به حد نصاب از طریق تحویل به درب منازل مردم توزیع خواهند شد.

وی به اقدامات دیگر این گروه جهادی اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای دیگر این گروه جهادی تهیه اقلام مواد غذایی برای خانوارهای نیازمند با کمک و همیاری خیرین است ، این اقلام مواد غذایی که ارزش هر بسته آن ۱۵۰ هزارتومان است پس از تهیه بین ۱۳۰ خانوار نیازمند توزیع می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.