کد خبر : 33849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 21:09
-

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزپارت گفت: مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون تومان بسته حمایتی که توسط یک خیر تهیه شده بود بسته‌بندی و در حال توزیع بین روستاییان این شهرستان است.

توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان بسته‌های حمایتی شب عید در روستاهای دزپارت

توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان بسته‌های حمایتی شب عید در روستاهای دزپارت

داریوش مومنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: در روزهای گذشته یک خیر از اهالی شهرستان دزپارت با تهیه اقلام خوراکی و مصرفی مورد نیاز و تحویل آن به کمیته امداد گامی جهت حمایت از اهالی روستاهای محروم و نیازمند حمایت این شهرستان برداشت. وی افزود: مبلغ کالاهای تهیه شده برای توزیع بین

داریوش مومنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: در روزهای گذشته یک خیر از اهالی شهرستان دزپارت با تهیه اقلام خوراکی و مصرفی مورد نیاز و تحویل آن به کمیته امداد گامی جهت حمایت از اهالی روستاهای محروم و نیازمند حمایت این شهرستان برداشت.

وی افزود: مبلغ کالاهای تهیه شده برای توزیع بین نیازمندان این شهرستان ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده که چنین اقدامی در این میزان حمایت در منطقه بی‌سابقه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دزپارت ادامه داد: این کالاها پس از بسته‌بندی و مشخص شدن خانوارهای نیازمند، آماده توزیع بین یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار است و امیدواریم با این حرکت بتوانیم گامی مثبت برای رفع نیازهای شب عید این اقشار برداریم.

مومنی اضافه کرد: این اقدام به مناسبت اعیاد شعبانیه و در قالب طرح جشن نیکوکاری است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است این حمایت‌ها در قالب مناسبت‌های مختلف در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به پایان عملیات گازرسانی به روستاهای بخش قارون گفت: با اتمام این پروژه و رسیدن گاز به منازل روستاهای سادات حسینی، تعداد ۳۹۰ بخاری به مبلغ هر دستگاه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.