کد خبر : 14499
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 15:40
-

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار متخلف جاده منطقه عبودی شادگان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان گفت

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار متخلف جاده منطقه عبودی شادگان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان گفت

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان خبرداد:   تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار متخلف جاده منطقه عبودی شادگان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان گفت : در راستای حفظ حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی به دستور دادستانی، پیمانکار متخلف در طرح آسفالت منطقه عبودی شادگان احضار و پرونده کیفری تشکیل شد. رضا کیانی راد

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان خبرداد:

 

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار متخلف جاده منطقه عبودی شادگان
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان گفت : در راستای حفظ حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی به دستور دادستانی، پیمانکار متخلف در طرح آسفالت منطقه عبودی شادگان احضار و پرونده کیفری تشکیل شد.

رضا کیانی راد در گفت‌وگو با خبرنگارما از احضار پیمانکار متخلف طرح آسفالت جاده عبودی شادگان به دادسرا خبر داد و اظهار کرد: تخلفات پیمانکار، باعث اعتراض اهالی منطقه و اخلال جدی در مسیر تردد مردم شده بود که با ورود مدعی العموم در این خصوص پرونده کیفری در دادسرای شادگان برای پیمانکار تشکیل شد.
وی با تاکید بر احقاق حقوق عامه، افزود: این افراد با رفتار‌های خلاف قانون و لطمه به بیت المال، باعث ایجاد نارضایتی و سلب آسایش مردم شده بودند که تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: در راستای حفظ حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، پیمانکار به همراه چند تن دیگر از افراد دخیل در طرح آسفالت منطقه عبودی شادگان به دادسرا احضار شدند.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تا تحقق مطالبه مردم، پیگیر حل مشکل آسفالت منطقه عبودی هستیم.

این مقام قضایی در شهرستان شادگان درپایان گفت : در موارد نقض حقوق عمومی و اجتماعی نیاز به شکایت خصوصی نیست، بلکه دادستان به عنوان مدعی العموم و با انجام اقدامات بایسته، اجازه نمی‌دهد که حقوق عمومی ضایع شود و به طور قطع ناقضان حقوق عمومی با برخورد قاطع قانونی مواجه خواهند شد.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.