کد خبر : 25873
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 20:23
-

تشکیل خانه نخبگان علمی بسیج مسجدسلیمان

تشکیل خانه نخبگان علمی  بسیج مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به تقل از همدرنگ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از تشکیل خانه نخبگان بسیج علمی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان/جناب سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار

به گزارش شبکه خبری خوزستان به تقل از همدرنگ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از تشکیل خانه نخبگان بسیج علمی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان/جناب سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اعلام این خبر عنوان کرد: هدف از تشکیل خانه نخبگان بسیج ،شناسایی و سازماندهی نخبگان این شهرستان و تشکیل یک سری کارگروه های تخصصی متناسب با استعداد و ظرفیت و رشته تخصصی آن ها به منظور بررسی و ارائه راهکار در ارتباط با مشکلاتی که مردم با آن ها روبه رو هستند می باشد.

وی گفت: در حال حاضر کانون نخبگان بسیج این شهرستان با مدیریت دکتر دارابپور از اساتید دانشگاه آزاد این شهرستان به منظور ارتباط گیری بیشتر با نخبگان علمی این شهرستان در تشکیل شده هست.
در ادامه دکتر شهرام دارابپور از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان که به عنوان مسئول خانه نخبگان علمی بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان معرفی شده هست در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان مسجدسلیمان شامل همه اقشار مختلف بسیج اهم از دانشجویی، دانش آموزی، اساتید، اصناف، کارکنان مهندسین و همه بسیجیان حال حاضر شهرستان مسجدسلیمان که در این زمینه تخصص و توان دارند تشکیل شده هست.
وی گفت: البته حیطه فعالیت این مجموعه فقط مختص بسیجیان نیست بلکه حتی کسانی که عضو بسیج نیستند اما در خصوص مشکلات این شهرستان راهکار داشته باشند با روی باز برای استفاده از ظرفیت این افراد استقبال می کنیم.
دارابپور افزود: برای پیشبرد اهداف این نهاد چند گام اساسی باید انجام داد مهمترین اقدام در مرحله نخست شناسایی نخبگان علمی هست که در سطح شهرستان حضور دارند، مرحله بعدی دسته بندی این نخبگان در کارگروه های تخصصی اهم از فرهنگی اجتناعی، اقتصادی، بهداشت ودرمان، صنعت و کشاورزی محیط زیست و …. است که هر فرد با توجه به تجربه ، تخصص و مدرک تحصیلی که دارد در این کارگروه ها تقسیم بندی می شوند.
مسئول خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: سومین مرحله در این راستا یافتن و بررسی مسائل و مشکلات موجود شهرستان مسجدسلیمان هست و سپس ارائه
راه کار برای برون رفت از معضلی که عنوان شد.
دارابپور گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از پشتوانه ظرفیت علمی متخصصین و نیروهای جوان و فعال بسیجی برای رفع مشکلات موجود این شهرستان راه حلی اساسی پیدا کنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.