تدارک سفره هفت سین با رنگ و بوی شهدا در مسجدسلیمان+تصاویر

با تلاش پایگاه حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد صاحب الزمان کلگه (ع)، کمیته خادمین شهدا، کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) و با حضور بر قبور قطعه شهدای منطقه گلگه و شهدای گمنام منطقه بی بیان، مراسم سفره هفت سین شهدایی برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از

کد خبر : 33902
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 16:33
تدارک سفره هفت سین با رنگ و بوی شهدا در مسجدسلیمان+تصاویر

با تلاش پایگاه حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد صاحب الزمان کلگه (ع)، کمیته خادمین شهدا، کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) و با حضور بر قبور قطعه شهدای منطقه گلگه و شهدای گمنام منطقه بی بیان، مراسم سفره هفت سین شهدایی برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس، به مناسبت عید باستانی نوروز برای هفتمین سال متوالی مراسم سفره هفت سین شهدایی برگزار و با گذاشتن گل، سبزه و آئینه بر روی قبور شهداء همزمان با تحویل سال۱۴۰۱ یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد. همچنین در این مراسم با حضور جمعی از خانواده های شهدا مراسم مناجات و زیارت عاشورا قرائت گردید.

لارم به ذکر است این هفتمین سال متوالی ست که با تلاش پایگاه حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد صاحب الزمان کلگه (ع)، کمیته خادمین شهدا، کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) و به یاد شهدای از جان گذشته، سفره هفت سین شهدایی بر مزار شهدا تهیه و تدارک دیده می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل