کد خبر : 1516
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 16:02
-

تارتار انجام مذاکره با باشگاه نفت مسجد سلیمان را تایید کرد.

تارتار انجام مذاکره با باشگاه نفت مسجد سلیمان را تایید کرد.

تارتار انجام مذاکره با باشگاه نفت مسجد سلیمان را تایید کرد مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مذاکراتی جدی با سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم داشته اند و اگر اتفاق ویژه ای رخ ندهد این مربی در فصل نوزدهم لیگ برتر روی نیمکت نفتی ها خواهد نشست. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از

تارتار انجام مذاکره با باشگاه نفت مسجد سلیمان را تایید کرد

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مذاکراتی جدی با سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم داشته اند و اگر اتفاق ویژه ای رخ ندهد این مربی در فصل نوزدهم لیگ برتر روی نیمکت نفتی ها خواهد نشست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از “ورزش سه”، نفت مسجد سلیمان در حالی توانست از سقوط به لیگ یک در هفته های پایانی فصل هجدهم فرار کند که فیروز کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفته بود و جانشین مرزبانی شده بود که در هفته ششم و به عنوان جایگزین عبدالله ویسی کارش را در این تیم آغاز کرد.

نفت مسجد سلیمان در پایان لیگ ۲۲ امتیاز کسب کرد و رتبه چهاردهم را به خود پس از تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود اختصاص داد.
طی هفته های گذشته نام هایی نظیر محمود فکری، فیروز کریمی و برخی چهره های دیگر برای حضور روی نیمکت نفت مسجد سلیمان به گوش می رسید ولی امروز و پس از مذاکرات مثبتی که اعضای هیئت مدیره باشگاه با مهدی تارتار داشتند، این چهره به عنوان گزینه نهایی هدایت این تیم معرفی شده است.
مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به دنبال کسب رتبه ای مناسب در جدول لیگ نوزدهم هستند و برای رسیدن به این هدف سراغ یکی از مربیان خوشنام لیگ برتر طی دو فصل گذشته رفته اند.
 مذاکرات تارتار و باشگاه نفت مسجد سلیمان با شرایط خوبی پیش رفته و اگر اتفاق ویژه ای رخ ندهد، قرارداد میان دو طرف طی دو سه روز آینده امضا خواهد شد.
مهدی تارتار که از امروز کار خود را در دوره حرفه ای مربیگری فوتبال آغاز کرده، در گفتگو با “ورزش سه” انجام مذاکره با باشگاه نفت مسجد سلیمان را تایید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.