کد خبر : 348
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 13:34
-

بازدید سرپرست فرماندار و هیات همراه از کشتارگاه صنعتی طیور صحرای مسجدسلیمان

بازدید سرپرست فرماندار و هیات همراه از کشتارگاه صنعتی طیور صحرای مسجدسلیمان

حمایت از بخش تولید و راغب کردن سرمایه‌گذاران را مهمترین اولویت فعالیت کاری در شهرستان قرار داده ایم و در جهت رفع موانع و مشکلات در این راستا اقدام خواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا ” سرپرست فرمانداری به همراه فرماندهی انتظامی ،دادستان، بخشدار بخش عنبر و مدیران ادارات دامپزشکی،”جهادکشاورزی ” امور عشایر و شهردار شهر گل گیر از کشتارگاه صنعتی طیور صحرای مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد.

حجتی نیا سرپرست فرمانداری در حاشیه این بازدید اظهار داشت:باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به عنوان بازوان دولت در بخش تولید و اشتغال حمایت کنیم و با تاکید بر تلاش مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی در جذب و حمایت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیان کرد: چرخ اقتصاد باید با کمک بخش خصوصی به حرکت درآید.
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از آمادگی در رفع مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و تصریح کرد:حمایت از بخش تولید و راغب کردن سرمایه‌گذاران را مهمترین اولویت فعالیت کاری در شهرستان قرار داده ایم و در جهت رفع موانع و مشکلات در این راستا اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است این کشتارگاه صنعتی در سال ۱۳۷۶راه اندازی شده است و بزرگترین کشتارگاه مرغ در شهرستان مسجدسلیمان میباشد که شهرستانهای باغ‌ملک ،ایذه، اندیکا را نیز پوشش میدهد
این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۲هکتار و در فاصله ۳۵کیلومتری شهرستان مسجدسلیمان واقع شده است که روزانه ۳۰ تن مرغ را کشتار و بسته بندی می کند و برای ۸۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۴۰نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی دارد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.