اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

بهسازی و همسطح سازی درب منهول های سطح منطقه ۳ شهرداری اهواز + تصاویر

همسان سازی درب دریچه های فاضلاب معابر سطح منطقه به منظور سهولت تردد وسایل نقلیه ، داشتن معابری ایمن جهت تردد، جلوگیری از سقوط اشیا ، همسطح سازی کانال ها با معابر ، جلوگیری از آبگرفتگی از طریق ریخته شدن زباله در آن و حفظ ظاهر محل و مدفون ماندن دریچه های منهول ها در سطح حوزه در حال اجرا می باشد.
کد خبر : 44532
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 19:20
بهسازی و همسطح سازی درب منهول های سطح منطقه ۳ شهرداری اهواز + تصاویر
شبکه خبری خوزستان / بهسازی و همسطح سازی درب منهول های سطح منطقه ۳ شهرداری اهواز در حال انجام است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : از دغدغه های شهروندان و رانندگان وجود دریچه های فاضلاب غیر همسطح در معابر بوده که باعث تصادفات و ضررهای مالی می شود . بر همین اساس تعدادی از درب فاضلاب سطح منطقه به منظور زیبایی چهره منطقه ، بهبود وضعیت زیست محیطی و رسیدگی به امور شهروندان در سطح منطقه همسطح سازی شد.

 

 

وی افزود : با هدف پیشگیری از اختلال در تردد ، بهبود عبور و مرور وسائط نقلیه، رفاه و آسایش شهروندان، عملیات همسان سازی دریچه های فاضلاب به صورت مداوم در حال اجرا است. عملیات همسان سازی دریچه های فاضلاب شامل برش‌ و تخریب آسفالت و در نهایت همسطح سازی و بتن ریزی است.

 

 

لازم به ذکر است که همسان سازی درب دریچه های فاضلاب معابر سطح منطقه به منظور سهولت تردد وسایل نقلیه ، داشتن معابری ایمن جهت تردد، جلوگیری از سقوط اشیا ، همسطح سازی کانال ها با معابر ، جلوگیری از آبگرفتگی از طریق ریخته شدن زباله در آن و حفظ ظاهر محل و مدفون ماندن دریچه های منهول ها در سطح حوزه در حال اجرا می باشد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل